PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabianie w internecie

  • 1. Data: 2005-06-02 19:34:50
    Temat: Zarabianie w internecie
    Od: "robert" <d...@p...fm>

    Witam

    Mam pytanie dotyczące zarabiania w internecie. Mam stronę www i np chciałbym
    na niej coś tam zarobić. Jest coś takiego jak kilkanie w płatne linki. Czy
    ktoś z was mi może coś więcej o tym powiedzieć? Przeglądałem kilka stron w
    internecie dotyczących zarabiania i wymagają tam podania danych. Trochę się
    tego obawiam i dlatego pytam. Chciałbym, aby stronka zarabiała na siebie.
    Pewnie są to grosze ale zawsze to coś. Proszę o jakąś podpowiedź. Dzięki

    pozdrawiam,
    robert

  • 2. Data: 2005-06-02 20:36:16
    Temat: Re: Zarabianie w internecie
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 02 Jun 2005 21:34:50 +0200, robert <d...@p...fm> napisał:

    > Chcia?bym, aby stronka zarabia?a na siebie.
    > Pewnie s? to grosze ale zawsze to co?. Prosz? o jak?? podpowied?. Dzi?ki
    >
    > pozdrawiam,
    > robert

    NTG
    poszukaj raczej grupy o stronach www.
    Moge dodac, ze musisz miec udokumentowana (statystyki) duza ogladalnosc i
    to rzedu od kilkuset wzwyz odwiedzin dziennie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-06-02 20:40:06
    Od: m...@i...pl

    na poczatek to jest chyba najlepsze:
    https://www.google.com/adsense/?hl=pl

    Po akceptacji strony (chodzi o tresc) mozesz zaczac zarabiac.
    Czy sa to grosze to zalezy od ogladalnosci:) mysle ze zeby strona zarabiala na
    siebie, to trzeba z 10.000 wejsc /msc, chociaz wszystko zalezy od tematyki.
    Ale jak to nowa strona z kilkonastoma uzytkownikami dziennie to szkoda Twojego
    czasu.

  • 4. Data: 2005-06-03 08:13:32
    Od: "Promocja www" <p...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie dotyczące zarabiania w internecie. Mam stronę www i np chciałbym

    Zapraszam na nowe forum o zarabianiu w internecie:

    http://www.pajacyki.com
    pytaj! odpowiemy...