PracaGrupypl.praca.dyskusje › CHCESZ ZAROBIĆ PRZECZYTAJ UWAZNIE!!!!

  • 1. Data: 2005-06-02 18:15:22
    Temat: CHCESZ ZAROBIĆ PRZECZYTAJ UWAZNIE!!!!
    Od: "Adam Kolczyński" <k...@w...pl>

    Cześć ,

    Pomyślałem że byłbyś zainteresowany przyłączeniem się do "LogoMedii".
    Jest to polska firma , która zapewni Ci dostęp do informacji związanych z
    Twoimi zainteresowaniami.
    Ponadto płacą Ci pieniądze za odbieranie e-mail'i reklamowych oraz za
    wypełnianie ankiet.
    Twoje miesięczne dochody mogą się powiększyć dzięki LogoMedii o kilkaset
    złotych.
    Tak więc zapisz się i poinformuj jak największą ilość osób o możliwości
    bezpłatnego przyłączenia się do tego systemu.
    Potencjalny dochód jest nieograniczony!

    Zapraszam na stronę LogoMedii
    http://LogoMedia.iq.pl

    Jeśli zdecydujesz się do nich zapisać proszę abyś podał w kwestionariuszu
    mój numer identyfikacyjny 263732.

    Po zarejestrowaniu otrzymasz e-mailem własny numer identyfikacyjny.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-06-02 18:20:04
    Temat: Re: CHCESZ ZAROBIĆ PRZECZYTAJ UWAZNIE!!!!
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Adam Kolczyński [Thu, 2 Jun 2005 20:15:22 +0200]:

    O, ktos przespal pare lat i jeszcze sie na logomedie zlapal?

    Kira

  • 3. Data: 2005-06-02 19:17:50
    Od: "Konrad" <k...@k...com>

    ja na logomedii zbijałem "kokosy" w konćówce lat 90tych :)

    Kolega widzę "Szybki Lopez" :)