PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: doradca biznesowy Ery

  • 1. Data: 2002-08-02 19:31:57
    Temat: Re: doradca biznesowy Ery
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "robin" <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aiehil$a0i$1@news.gazeta.pl...
    > Witam wszystkich!
    >
    > Mam okazje podjac prace jako autoryzowany doradca biznesowy Ery.

    Twoim zadaniem będzie sprzedaż aktywacji do klientów biznesowych
    (prowadzących działalność gospodarczą)

    Chcialbym
    > prosic osoby o podobnym fachu o kilka porad i uwag. Jestem "zielony"
    > sprzedazy, brak mi obycia handlowego, kontaktow z klientami. Jestem
    natomiast
    > dobrze przygotowany jesli chodzi o wiedze techniczna.

    To może być dużą przeszkodą - przecież nie będziesz klientowi
    tłun\maczył zasady działania BTS-a, lecz sprzedawał usługę, a w
    zasadzie - korzyść z niej płynącą...

    Pytanie zasadnicze -
    > Czy da sie z tego "wyzyc" po odliczeniu kosztow typu telefon,
    samochod, zus
    > (wlasna dzialalnosc gosp.), zwlaszcza ze placa jest typowo
    prowizyjna. Prosze
    > o odpowiedz na liscie lub priv.

    Zastanawia mnie koszt telefonu (jako ADB powinieneś dostać linię
    demo), a pozostałe - no cóż jesli podpiszesz ok. 25 umów miesięcznie
    (czyt. sprzedasz 25 aktywacji), to zostanie Ci "na czyst" ok. 1500 zł
    (zalezy jaki rejon będziesz obsługiwał).
    Faktem jest, że zajmiesz się klientami z grupy średnich i małych
    przedsiebiorstw (od 2 do chyba 100 pracowników). Co ciekawsze kąski
    wyłapią doradcy bezpośrednio z Ery...
    Powinieneś dostać bazę klientów (zweryfikowanych), ale także możesz
    zdobywać nowych.
    Sądzę, że jest to ciekawa praca (z doświadczenia) i można nieźle
    zarobić.
    Życzę powodzenia.

    ### Marek A. Czepil # tel. +48 605 88 60 10 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###
    ### www.serwisowe.prv.pl ###