PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: doradca biznesowy Ery

  • 1. Data: 2002-08-02 18:10:48
    Temat: Re: doradca biznesowy Ery
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Fri, 2 Aug 2002 18:04:05 +0000 (UTC), "robin"
    <r...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

    >Mam okazje podjac prace jako autoryzowany doradca biznesowy Ery. Chcialbym
    >prosic osoby o podobnym fachu o kilka porad i uwag. Jestem "zielony" w
    >sprzedazy, brak mi obycia handlowego, kontaktow z klientami. Jestem natomiast

    Jeżeli brak ci obycia handlowego i nie czujesz u siebie żyłki
    handlowca to sobie daruj. To nie sprzedaż chleba. To ciężka praca na
    rynku o dużej konkurencji. Podejrzewam że chodzi o pracę u dilera a
    nie bezpośrednio u operatora. Jak tak to jest jeszcze jeden drobny
    szczegół - handlowcy operatorów mają dostęp do bazy wszystkich
    klientów biznesowych i przeważnie mogą więcej klientowi zaoferować. A
    handlowcowi u dilera (których na rynku jest dużo) zostają ochłapy.

    >dobrze przygotowany jesli chodzi o wiedze techniczna. Pytanie zasadnicze -

    Wiedza techniczna się przydaje ale nie w takim stopniu jak myślisz.

    >Czy da sie z tego "wyzyc" po odliczeniu kosztow typu telefon, samochod, zus
    >(wlasna dzialalnosc gosp.), zwlaszcza ze placa jest typowo prowizyjna. Prosze
    >o odpowiedz na liscie lub priv.

    Czy da się wyżyć? Zależy jakie kwoty wchodzą w rachubę za podpisane
    umowy.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa