PracaGrupypl.praca.dyskusjedobre firmy dla absolwenta IT › Re: dobre firmy dla absolwenta IT
  • Data: 2006-04-13 12:35:32
    Temat: Re: dobre firmy dla absolwenta IT
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu mbn porozsypywal nastepujace haczki:
    > znaczy zarabiałes >400 i chcialeś dostać stypendium socjalne?
    Dokladnie. Ale wtedy bylem juz po slubie i do stypendium powinienem sie
    liczyc tylko z zona, bez rodzicow. Niestety mielismy dosc specyficzna
    sytuacje i polibuda tego nie przewidziala :P A ze kwote mialbym w sumie
    niewielka, to stwierdzilem ze wiecej czasu zmarnuje na odwolania, pisma,
    walke i bieganie po dziekanacie niz to warte.
    > a swoja droga daj na priva namiary tych lodzkich foirm co tak dobrze placa
    > ;)
    Szukajcie a znajdziecie :P A > 400zl/m-c to tak duzo? Przeciez to moze
    byc 401zl:).
    Ale bez przesady - nie mowie o pracy jako roznosiciel ulotek (choc nie
    wiem ile oni zarabiaja) ale o pracy jako informatyk. Masz 5 dni w
    tygodniu. Zakladajac ze srednio mozesz byc 3-4godz dziennie w pracy,
    masz 15-20godz tygodniowo, czyli, 65-85godz/m-c. A zarobki informatyka,
    ktory potrafi cos wiecej niz obsluga worda sa wyzsze niz w kawiarence
    internetowej, wiec wyciagnac te 500-700zl nie jest trudno (pewnie ze jak
    sie trafi miesiac ze swietami to jest gorzej). . A kolega, ktory
    dorabial jako admin, mial 1200zl/m-c i bywal w firmie raz czy dwa razy w
    tygodniu + ew jak cos to zdalnie (no przynajmniej mowil ze ma 1200zl,
    umowy mi nie pokazywal). I mial w sumie lepiej niz ja bo te 1200zl mial
    co miesiac, bez wzgledu na ilosc przepracowanych godzin. A mi, nie
    liczac wakacji, rzadko kiedy udawalo sie przekroczyc 1000zl. Inny kolega
    dorabial prowadzac jakies kursy dla bezrobotnych, to tez mowil cos o
    1000zl/m-c.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl