PracaGrupypl.praca.dyskusjedobre firmy dla absolwenta IT › Re: dobre firmy dla absolwenta IT
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dobre firmy dla absolwenta IT
    Date: Sun, 09 Apr 2006 22:28:18 +0200

    a...@w...pl napisał(a):
    > Z doswiadczenia wiem, ze studiujac na
    > dobrej uczelnii w tej branzy (politechnice) trudno pogodzic prace na 3
    > roku z praca na etat (no, chyba ze zatrudniamy sie na kawalek etatu).
    A kto mowi ze student musi pracowac na caly etat? Mozna pracowac na
    czesc etatow i jeszcze dogadac sie z pracodawca odnosnie elastycznosci
    godzin pracy/
    > Mozna zawalic studia, ktore wbrew twoiemu pogladowi nie polegaja na
    > obijaniu sie (w przeciwienstwie do wielu innych kierunkow). U mnie do
    > samego konca byly powazne zajecia, w tym laboratoria!
    Jesli studiujesz informatyke bo Cie to interesuje to nie musisz chodzic
    na wszystkie wyklady (zawsze mozna pozyczac od kogos notatki). Co
    najwyzej nie bedziesz mial piatki na koniec. Na laborkach/cwiczeniach
    mozna sie dogadac z prowadzacymi - zeby nie chodzic na kazde zajecia,
    tylko np na co drugie czy co trzecie a programy i tak sie pisze raczej w
    domu. Fakt ze trzeba sie tez kiedys uczyc, ale mozna odpuscic 2/3
    imprez;) A i nikt nie powiedzial ze trzeba miec same piatki.
    Aha... jestem praktykiem. Absolwent politechniki lodzkiej, ftims,
    informatyka, studia dzienne, IV i V rok dzielilem miedzy uczelnie i prace.
    Inna sprawa ze ciezko znalezc firme, ktora zgodzi sie zatrudnic
    studenta, w niepelnym wymiarze godzin, ktory dodatkowo bedzie ten wymiar
    czasami dynamicznie zmienial (czasami czlowiekowi cos wypadnie) i
    jeszcze pozwola robic cos wiecej niz "przynies, wynies, pozamiataj".
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl