PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: (dlugie) Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: (dlugie) Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Date: Mon, 24 Nov 2003 16:30:36 +0100

    > Przykro mi Piotrze, mialem nadzieje ze masz _podstawowy_ instynkt
    > samozachowawczy...
    > Jako swiezy absolwent (albo nieswiezy _bez_ przemyslen)
    Przykro mi, ze tak mnie oceniasz - no coz, Twoje prawo.
    Nie jestem swiezym absolwentem i mam sporo przemyslen, czasem nawet
    docenianych przez innych (ale nie przez wszystkich, jak widac ;-) ).

    > wiesz, ze jesli ktos
    > nie wie o czym mowi to podrapie innych za krytyke zanim sie przyzna
    > do niewiedzy - nie tylko na pl.praca.dyskusje... Ale robic to na koncie
    > firmy???
    Kompleksy? Tez tak mozesz ;-)

    > Naprawde - zatracenie instynktu samozachowawczego!!!
    Naprawde - nie rozumiem, o co Ci chodzi...

    > Oczywiscie ze CALKOWICIE rozne poglady - ja jestem zwolennikiem
    > rozwiazan propagowanych przez prof. Bliklego (znasz? odpowiedz,
    > ciekawym bardzo! - powiedz chociaz _kim_ jest prof. Blikle,
    Prezes firmy A.Blikle Sp. z o.o., reszte znajdz w internecie - Google Twoim
    przyjacielem ;-)

    > bo jego zasad
    > nie znasz jak widac,
    Uznajesz je za jedyne szluszne? Tak po prostu - wszechswiat i wokolo nic?

    > choc to nasza [ok, moja - informatyczna] branza)
    Ok. Twoja. Szkoda, ze dostrzegasz tylko to, co chcesz widziec.
    Twoja sprawa (w zasadzie mozna by napisac: "Twoja strata", ale po co?)

    > Dalej nie komentuje - chcialem Ci odpowiedziec, ale to Twoja firma powinna
    > z Ciebie zrobic szefa (ciagle zakladam, ze nie konfabulujesz,
    Uzywasz trudnych slow...

    > wystepujesz oficjalnie pod kontem firmowym i oferujesz "prace" )
    Chyba mylisz grupy.
    Prace oferowalem na ppo. Tutaj po prostu wyrazam swoje opinie.

    > - a to kosztuje.
    > O konfabulacji swiadczy neznajomosc roznic miedzy pracodawca
    > a "pracownikim swojego pracodawcy, ktory szuka dla niego nowych
    > pracownikow".
    Sorry - uczepiles sie. Wiem jaka jest roznica (i chyba wszyscy to wiedza),
    po prostu uproscilem sprawe - z pewnego punktu widzenia nie ma to
    znaczenia. Nie komentowalem tego watku Twojej wypowiedzi, uwazajac go za
    nieistotny. Ty natomiast zrobiles z tego podstawowy argument w dyskusji.
    Malostkowosc?

    > To sa podstawy egzystencji!
    > <Troll Warning!!!>
    Moim pierwotnym zamierzeniem bylo wywolanie wlasnie na tej grupie
    dyskusji nieco innej od tych, ktore zwykle sie tutaj tocza. Czy to jest
    trolowanie? Jesli tak, to zaczynam tracic wiare w to, ze cokolwiek da
    sie zmienic w mentalnosci obydwu stron bioracych udzial w tworzeniu
    stosunku zwanego pospolicie praca ;-)

    > Tylko po co tutaj? Zapraszam na inne listy - kompleksy?
    > jakies religijne, pl.pregierz czy inne - nie siej idiotycznej propagandy!
    Troche to nie miejsce i nie czas, zeby dyskutowac n/t kompleksow.
    Natomiast nie rozumiem, gdzie widzisz idiotyczna propagande?
    Ja widze tylko Twoje przekonanie, ze Twoje racje sa jedyne sluszne.

    > w takj sytuacji jestes dla mnie "robotnikiem umyslowym
    > chorym na megalomanie".
    Rozumiem, ze jestes "chorym na megalomanie szefem"?
    Wiesz, wole byc oceniany tak jak Ty to widzisz - to mniej szkodliwe
    dla otoczenia ;-)

    > Wybacz -pisales naprawde smieszne rzeczy, ale albo firma wysle Cie na
    > zupelnie podstawowe szkolenia,
    Nie twierdze, ze wiem wszystko o zarzadzaniu - z tego, co widze, Ty wiesz
    wiecej. Natomiast Twoje wypowiedzi zaczynaja byc zlosliwe - ok, masz
    prawo, od tego jest usenet (od tego?). Czyzbys to wlasnie Ty byl
    wszystkowiedzacym czlowiekiem nie tolerujacym opinii niezgodnych z Twoimi?

    > albo niedlugo bedziesz w sytuacji tych,
    > z ktorych sie smiales (szukajacych pracy).
    Nie odrozniasz ironii od wysmiewania sie. Szkoda.
    Czyzbys uwazal, ze z Ciebie sie smieje?

    > Zdrowka - Wojtek H.
    Tego samego - PiotrG