PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego nie podaję się nazwy firmy w ogłoszeniu

  • 1. Data: 2006-09-23 05:14:06
    Temat: dlaczego nie podaję się nazwy firmy w ogłoszeniu
    Od: "kasia" <B...@...pl>

    Czy znacie dpowiedz na pytanie dlaczego nie podaję się nazwy firmy w
    ogłoszeniu tylko pisze coś w stylu duza miedzynarodowa firma zajmująca się
    handlem blabla zatrudno .......?

  • 2. Data: 2006-09-23 06:35:06
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    kasia napisał(a):
    > Czy znacie dpowiedz na pytanie dlaczego nie podaję się nazwy firmy w
    > ogłoszeniu tylko pisze coś w stylu duza miedzynarodowa firma zajmująca się
    > handlem blabla zatrudno .......?
    Bo pisze posrednik i nie chce zostac pominiety?

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2006-09-23 06:43:52
    Temat: Re: dlaczego nie podaje się nazwy firmy w ogłoszeniu
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy znacie dpowiedz na pytanie dlaczego nie podaję się nazwy firmy w
    > ogłoszeniu tylko pisze coś w stylu duza miedzynarodowa firma zajmująca się
    > handlem blabla zatrudno .......?

    Sprawdzają ile kto zrobi błędów gramatycznych i ortograficznych w swojej aplikacji, i
    dopiero jak ktoś przejdzie ten test, może się dowiedzieć o jaką firmę chodzi.
    Wojtek

  • 4. Data: 2006-09-23 07:59:10
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <j...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ef2ko3$8de$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Bo pisze posrednik i nie chce zostac pominiety?

    bingo

  • 5. Data: 2006-09-23 14:35:12
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

    "kasia" <B...@...pl> wrote in message news:ef2fqp$5nq$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy znacie dpowiedz na pytanie dlaczego nie podaję się nazwy firmy w
    > ogłoszeniu tylko pisze coś w stylu duza miedzynarodowa firma zajmująca się
    > handlem blabla zatrudno .......?

    Czasami nieuczciwi pośrednicy pisząc takie atrakcyjne ogłoszenie zbierają
    CV, żeby zbudować sobie baze ludzi. Zwykle oczywiście nic się za tym
    ogłoszeniem nie kryje.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076

  • 6. Data: 2006-09-23 22:31:09
    Od: m...@g...com

    Włodi wrote:

    > "kasia" <B...@...pl> wrote in message
    >>
    > Czasami nieuczciwi pośrednicy pisząc takie atrakcyjne ogłoszenie zbierają
    > CV, żeby zbudować sobie baze ludzi. Zwykle oczywiście nic się za tym
    > ogłoszeniem nie kryje.

    A czy czasami to nie chodzi o to żeby konkurencjii nie dostarczać informacji
    o stanie firmy? (potrzebują programistów XXXX - warto zbadać czy
    przypadkiem czegoś na rynek nie chcą wprowadzić z wielkim hukiem i czy nie
    da się zrobić jakiegoś przecieku w tej sprawie).

    p. m.

  • 7. Data: 2006-09-24 07:44:17
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "kasia" napisał
    > Czy znacie dpowiedz na pytanie dlaczego nie podaję się nazwy firmy w
    > ogłoszeniu tylko pisze coś w stylu duza miedzynarodowa firma zajmująca się
    > handlem blabla zatrudno .......?

    1. byc moze to posrednik i tak jak juz ktos wczesniej napisal nie chce by
    sie zglaszano bezposrednio do pracodawcy
    2. "duza miedzynarodowa firma zajmująca się handlem" brzmi lepiej niz
    Biedronka :)
    3. akwizycja

    pozdrawiam
    bizon

  • 8. Data: 2006-09-24 08:29:55
    Od: "kasia" <B...@...pl>

    moze dodatkowe wyjasnienia-
    1. firma rzeczywiscie szuak pracowników przez firme rekrutacyjną ale
    istnieje- więc nie jest to zbieranie danych.
    2. nie jest to akwizycja, tylko zupełnie sensowna i ciekawa robota
    3. nie chodzi o to, ze jest to zwiazane z niezadowoloniem z danego
    pracownika i poszukiwaniem innego, tak aby uniknąć rozgłosu
    Najbardziej podoba mi sie odpowiedz, że nie chcą zeby sie konkurencja
    dowiedziała, no ale i tak sie dowie...

    Prosze podajcie jeszcze jakies inne powody

  • 9. Data: 2006-09-24 08:54:47
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    m...@g...com wrote:

> [...]
    > przypadkiem czegoś na rynek nie chcą wprowadzić z wielkim hukiem i czy nie
    > da się zrobić jakiegoś przecieku w tej sprawie).

    Nie wydaje mi sie. Jak jest ogloszenie na programiste X, to nie wiadomo,
    czy chca jednego dla zastapienia kogos, kto odszedl lub bo sie nie
    wyrabiaja, czy chca zatrudnic 50-ciu. W takich ogloszeniach zwykle nie
    ma podanej ilosci stanowisk do obsadzenia; z drugiej strony, niektore
    firmy na odwrot, traktuja ogloszenia o pracy jako mozliwosc zbudowania
    swojej opinii w branzy - "patrzcie, rozwijamy sie".

    A przeciek na etapie rozpoczynania rekrutacji konkurencji sie juz do
    niczego nie przyda. W wiekszosci przypadkow bedzie to za pozno, zeby
    odniesc z tej wiedzy wymierna korzysc.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl