PracaGrupypl.praca.dyskusjedepresja a kariera w IT › Re: depresja a kariera w IT
  • Data: 2008-01-10 08:41:26
    Temat: Re: depresja a kariera w IT
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie martw się. Przez jakieś 8 lat zajmowałem się kontaktem z klientem:
    negocjacje, ustalenia techniczne, kierowanie serwisem, ale mnie to znudziło,
    zmęczyło i wypaliło. Poprosiłem o zmianę i przesiadłem się na programistę Java,
    C++. U nas w firmie klientów celowo separuje się od programistów, więc mam
    święty spokój. Kontakt tylko z szefem projektu, serwisem i wdrożeniowcami. Czyli
    jednak można, tylko zależy od tego, czy u Ciebie jest to możliwe. Porozmawiaj z
    szefostwem. Jeśli są rozsądni, to dadzą Ci taką pracę, jaką lubisz.

    --
    Lukasz