PracaGrupypl.praca.dyskusje › delegacja a wynagrodzenie

  • 1. Data: 2008-06-18 08:50:58
    Temat: delegacja a wynagrodzenie
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    witam,

    ostatnio miałem rozmowę w pracy na temat delegacji (to znaczy pracy na
    kilkudniowym wyjeździe)
    tak mnie zastanawia jak wtedy liczy się wynagrodzenie pracownika (to znaczy
    jak prawidłowo powinno być liczone), bo jak by nie było, to znaczy czy
    będzie się pracowało 20h/dzień, czy 5h/dzień to przecież cały czas pozostaje
    się do dyspozycji pracodawcy, bo do domku sobie nie wrócę, nawet noce muszę
    spędzać w jakichś motelach, no i mam zwiększone wydatki żywnościowe i tym
    podobne,

    tak rozmyślam żeby było ok, to pracodawca powinien płacić za delegację za
    24h/dzień z nadgodzinami, ale domyślam się ze w naszym kraju wygląda to tak
    że płaci się za parę godzin pracy i tyle.

  • 2. Data: 2008-06-18 10:58:40
    Temat: Re: delegacja a wynagrodzenie
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g3aioo$ovb$1@news.wp.pl, *gargamel* wrote:

> [...]
    > delegację za 24h/dzień z nadgodzinami, ale domyślam się ze w naszym
    > kraju wygląda to tak że płaci się za parę godzin pracy i tyle.

    Flejma probujesz wzniecic czy tylko trolujesz?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-06-18 11:51:06
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości

    > tak rozmyślam żeby było ok, to pracodawca powinien płacić za
    > delegację za 24h/dzień z nadgodzinami, ale domyślam się ze w naszym
    > kraju wygląda to tak że płaci się za parę godzin pracy i tyle.

    jest dokładnie tak jak piszesz :)
    delegacja to bardzo kiepski interes :)

    e.

  • 4. Data: 2008-06-18 12:06:04
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > jest dokładnie tak jak piszesz :)
    > delegacja to bardzo kiepski interes :)

    to teraz rozumiem o jaki haczyk chodzi jak się pytają czy jestem gotowy do
    częstych delegacji:O(

  • 5. Data: 2008-06-18 22:48:36
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    gargamel wrote:

    > to teraz rozumiem o jaki haczyk chodzi jak się pytają czy jestem gotowy
    > do częstych delegacji:O(

    nie ma zadnego haczyka, przepisy sa jasne, a to czy delegacje
    sa kiepskim interesem to juz zalezy od tego co kto lubi
    i jakie warunki sobie wynegocjowal

  • 6. Data: 2008-06-19 04:49:10
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma zadnego haczyka, przepisy sa jasne, a to czy delegacje
    > sa kiepskim interesem to juz zalezy od tego co kto lubi
    > i jakie warunki sobie wynegocjowal

    Dokładnie. Przepisy określają minimum a są firmy które dodatkowo płacą za
    delegacje i np wymagają aby pracownicy zatrzymywali się tylko i wyłącznie w
    renomowanych hotelach, bo to pracuje na wizerunek firmy (kojarzone jest, że
    samochód firmowy stoi tylko przed hotelem dobrej klasy)

  • 7. Data: 2008-06-19 13:11:28
    Od: Robert Jaskula <_rathi_@_wp_._pl_>

    entroper pisze:
    > Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości

    > jest dokładnie tak jak piszesz :)
    > delegacja to bardzo kiepski interes :)

    Chyba, ze jest to delegacja do Hiszpanii, wtedy to zupelnie inny interes
    : ))
    --
    Robert Jaskula