PracaGrupypl.praca.dyskusjedelegacja a wynagrodzenie › delegacja a wynagrodzenie
    From: "gargamel" <s...@d...lina>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: delegacja a wynagrodzenie
    Date: Wed, 18 Jun 2008 10:50:58 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    witam,

    ostatnio miałem rozmowę w pracy na temat delegacji (to znaczy pracy na
    kilkudniowym wyjeździe)
    tak mnie zastanawia jak wtedy liczy się wynagrodzenie pracownika (to znaczy
    jak prawidłowo powinno być liczone), bo jak by nie było, to znaczy czy
    będzie się pracowało 20h/dzień, czy 5h/dzień to przecież cały czas pozostaje
    się do dyspozycji pracodawcy, bo do domku sobie nie wrócę, nawet noce muszę
    spędzać w jakichś motelach, no i mam zwiększone wydatki żywnościowe i tym
    podobne,

    tak rozmyślam żeby było ok, to pracodawca powinien płacić za delegację za
    24h/dzień z nadgodzinami, ale domyślam się ze w naszym kraju wygląda to tak
    że płaci się za parę godzin pracy i tyle.