PracaGrupypl.praca.dyskusje › dam prace od zaraz

  • 1. Data: 2007-08-30 18:35:09
    Temat: dam prace od zaraz
    Od: "Filip Grygo" <f...@o...pl>

    Witam serdecznie. Szukam wspołpracowników chcacych zarabic 50 / 100 ( i
    wiecej) zloty dziennie za godzine pracy na kompie!! Poszukiwane osoby musza
    znac jezyk angielski w mowie i pismie na poziomie napeawde podstawowym!!
    Jesli szukasz dodatkowych pieniedzy zapytaj na gg 2819867

  • 2. Data: 2007-08-30 22:35:11
    Temat: Re: dam prace od zaraz
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 30 Aug 2007 20:35:09 +0200, "Filip Grygo" <f...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >znac jezyk angielski w mowie i pismie na poziomie napeawde podstawowym!!
    >Jesli szukasz dodatkowych pieniedzy zapytaj na gg 2819867

    Phi. Przed chwilą na tej samej grupie konkurencja oferowała sto
    złotych za godzinę, i nie trzeba było znać angielskiego. Goń się,
    cieniasie.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2007-08-30 22:55:24
    Od: "Filip Grygo" <f...@o...pl>

    Sam sie gon!! Skoro wymagam znajomosci jezyka to znaczy ze to nie zadna
    pirmida czy cos innego. I po co gadasz glupoty skoro sam nie spobujesz.
    Zabierasz tylko mozliwosc zarobku nam polakom!! Spalil bys sie gdybym
    napisal namiary na ludzi ktorzy zarabiaja ze mna ?? Ale po co Cie ponizac !!

  • 4. Data: 2007-08-31 05:15:43
    Od: Kuroi Bonza <b...@w...pl>

    On 31-08-07 0:55, in article fb7i6q$alg$...@n...news.tpi.pl, "Filip Grygo"
    <f...@o...pl> wrote:

> [...]
    > napisal namiary na ludzi ktorzy zarabiaja ze mna ?? Ale po co Cie ponizac !!

    1. odposuj POD WIADOMOSCIA - taka juz netykieta...
    2. NTG to grupa na temat dyskusji o pracy a nie ogloszeniowa, wiec jak tu
    wysylasz ogloszenie, to nie dziw sie, ze ludzie o nim dyskutuja :)
    3. Kolega wypowiedzial sie moze pochopnie, ale zareagowal prawidlowo na
    styl Twojego ogloszenia (zadnych konkretow, nawet podpisu pod ogloszeniem,
    tylko lanie wody I obiecanki)
    4. Jezeli na grupie praca.dyskusje chcesz POROZMAWIAC o Twoim sposobie
    zarobkowania ktory proponujesz, to zapraszam, jezeli nie I tylko spamowales
    grupe, to.... jak wyzej Kolega Maciej napisal ;))

    Dariusz
    Zarabiaj razem z nami! http://www.pp.kaizen-edu.com
    Co? Zaskoczony? ;) http://www.sukces.samodoskonalenie.com

  • 5. Data: 2007-08-31 06:10:07
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Filip Grygo porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > napisal namiary na ludzi ktorzy zarabiaja ze mna ?? Ale po co Cie ponizac !!

    1) Glupis
    2) Poszukaj kursow czytania ze zrozumieniem - wtedy moze zrozumiesz do
    czego sluzy grupa pl.praca.dyskusje. A jak juz trafisz na odpowiednia
    grupe to postaraj sie napisac to ogloszenie jak dorosly czlowiek a nie
    10latek.
    3) Zanim zaczniesz pisac o nas - Polakach, dowiedz sie jak sie pisze
    slowa z koncowka 'by'
    4) Nie toppostuj
    5) Wg Ciebie ?? ma wieksza moc niz ? a !! niz ! ?
    6) I ciekawe kto i dlaczego mialby sie spalac przeczytawszy informacje
    jacy kretyni dali sie nabrac na Twoje bajki

    A tak w ogole to zmien konto bo abuse z o2 dosc chetnie blokuje konta
    takim spamerom jak Ty :)
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-08-31 10:07:55
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Filip Grygo" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    (...)

    Bezczelne ch..e odpisują już na posty ? Jakaś nowość...

    e.

  • 7. Data: 2007-08-31 21:44:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fb7i6q$alg$1@nemesis.news.tpi.pl Filip Grygo
    <f...@o...pl> pisze:

    > Spalil bys sie gdybym napisal namiary na ludzi ktorzy zarabiaja ze mna ??
    > Ale po co Cie
    > ponizac !!

    Zabawny debil.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-08-31 22:07:29
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Filip Grygo pisze:
    > Sam sie gon!!
    Filipie Borygo, do zamieszczania ofert pracy służy p.praca.oferowana lub
    alt.pl.praca.oferowana.

    Pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 9. Data: 2007-09-01 23:43:07
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    > Filipie Borygo, do zamieszczania ofert pracy służy p.praca.oferowana lub
    > alt.pl.praca.oferowana.

    Tak na marginesie, to skoro nie ma FAQ, więc chyba obowiązuje opis grupy
    zdefiniowany przez T. Surmacza, a tam wyraźnie pisze, iż zamieszczanie ofert
    pracy jest dozwolone. Ja pomijam obecnie sensowność takiego zapisu, skoro
    jest alt.pl.praca.oferowana, jednak zapis taki jest, więc to ogłoszenie,
    mimo, iż głupie, napewno nie jest NTG, jak niektórzy sugerowali.

    Wojtek

  • 10. Data: 2007-09-02 00:00:30
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-09-02 01:43, taki ktos jak Wojciech Kulesza napisac raczyl:
> [...]
    > jest alt.pl.praca.oferowana, jednak zapis taki jest, więc to ogłoszenie,
    > mimo, iż głupie, napewno nie jest NTG, jak niektórzy sugerowali.

    Pewnie powołujesz się na treść wiadomości "control" :
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje ?

    Ja widzę natomiast w ogólnym FAQ stwierdzenie następujące:

    "Zabronione jest wysylanie ogloszen i reklam w grupach, ktore do tego
    nie sluza. A dokladniej -- wszedzie, z wyjatkiem kilku grup specjalnie
    do tego przeznaczonych, lub jesli ogloszenie jest "na temat" i
    jednoczesnie opis grupy dopuszcza wysylanie takich ogloszen. Typowo
    ogloszeniowymi grupami sa hierarchie pl.ogloszenia.* i pl.praca.* (z
    wyjatkiem *pl.praca.dyskusje*)."

    IMHO, ogłoszenia o pracy na pl.praca.dyskusje są jednak
    niewłaściwe.

    Pozdrawiam,
    Waldek