PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto wysylac do firm cv? › Re: czy warto wysylac do firm cv?
    From: "Michał" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy warto wysylac do firm cv?
    Date: 13 Dec 2004 13:29:47 +0100

    > Nie powiedziales, jaka to branza, wiec ciezko to stwierdzic. Ale o to mniej
    > wiecej chodzi - folder reklamowy. :)

    Generalnie chodzi o branże stworzenia stron internetowych, a dokładniej mówiąc
    o stanowisku to programista aplikacji internetowych.

> [...]
    >

    > Zalezy, czy to wszystko Twoje pisanie o sobie, czy rozne dokumenty typu
    > kopie certyfikatow, listow referencyjnych, dyplomow itd. Taka teczka ma
    > zwykle wiecej niz 12 stron, ale co najmniej polowa to kopie roznych
    > dokumentow. Poniewaz nie robia rekrutacji i nie zadzwonia zapraszajac na
    > spotkanie, na ktore sie takie rzeczy przynosi, to trzeba wszystko "pod
    > oczy". To, co sam piszesz, trzeba pisac zwiezle, np. projekty - bez
    > szczegolowych opisow, o co w nich chodzilo, raczej pod katem, jakie
    > umiejetnosci byly wykorzystywane - im konkretniej, tym lepiej.

    Hmm, jeżeli załączę listy referencyjne to wówczas faktycznie taki folder
    reklamowy będzie zawierał więcej stron niż 12. Co do projektów to myślę
    przeznaczyć jedną stronę na jeden projekt &#8211; nie więcej. Po prostu krótki opis
    tego co wykonałem i w projektach jakich miałem okazję uczestniczyć.

    Generalnie wydaje mi się, aby tez nie przedobrzyć i nie wywołać w
    przeglądającym ten dokument złego, negatywnego wrażenia związanego z jego
    wielkością, tym bardziej, że w danym momencie taka osoba raczej nie oczekuje
    otrzymywania tego rodzaju dokumentów (w związku z czym raczej tracił czas na
    jego przeglądanie).

> [...]
    > nazwisko trzeba znac wysylajac. Z poczty elektronicznej takie dokumenty sie
    > zwykle drukuje, z wyjatkiem firm z branz bliskich IT. Drukowanie to papier i
    > inne koszty. Jesli przysylasz nie zamowiona przesylke, trudno wymagac, zeby
    > oni jeszcze te 12 stron drukowali, a do tego maila sie latwiej kasuje niz
    > papier wyrzuca. Wyslanie snailem daje Ci poza tym mozliwosc zrobienia z tego
    > ladnie oprawionej ksiazeczki. Kiedys tu pisalam cos o zachowaniach homo
    > biurocraticus i jego stosunku do roznych dokumentow w zaleznosci od wygladu.

    Czyli jednak tradycyjna poczta, tak?

    Zastanawiam się w chwili obecnej nad strukturą takiej prezentacji. Może coś
    takiego:

    1. Strona pierwsza (jakaś grafika + imię, nazwisko) (jakiś tytuł)

    2. Przedstawienie mojej osoby + info dotyczące celu tego dokumentu i dlaczego
    został wysłalny.

    3. Strona przedstawiajaca spis wykonanych projektow
    > 3.1. Projekt X
    > 3.2. Projekt Y

    4. Referencje..
    > 4.1. Referencja X
    > 4.2. Referencja Y

    5. CV

    6. LM

    7. Zakończenie, podziękowanie za zainteresowanie

    Czy to jest dobry sposób na strukturę dokumentu?

    Michal