eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto wysylac do firm cv? › Re: czy warto wysylac do firm cv?
  • Data: 2004-12-13 12:29:47
    Temat: Re: czy warto wysylac do firm cv?
    Od: "Michał" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Nie powiedziales, jaka to branza, wiec ciezko to stwierdzic. Ale o to mniej
    > wiecej chodzi - folder reklamowy. :)


    Generalnie chodzi o branże stworzenia stron internetowych, a dokładniej mówiąc
    o stanowisku to programista aplikacji internetowych.




    > > Tak się zastanawiam ilością stron takiego dokumentu. Tak, aby nie
    > przesadzić z
    > > treścią. Opis kilku projektów na stronę, cv, lm + 2 do 4 innych stron.
    > Powinno
    > > wyjść około 10-12. Czy taka prezentacja nie będzie zbyt obszerna.
    >
    >
    > Zalezy, czy to wszystko Twoje pisanie o sobie, czy rozne dokumenty typu
    > kopie certyfikatow, listow referencyjnych, dyplomow itd. Taka teczka ma
    > zwykle wiecej niz 12 stron, ale co najmniej polowa to kopie roznych
    > dokumentow. Poniewaz nie robia rekrutacji i nie zadzwonia zapraszajac na
    > spotkanie, na ktore sie takie rzeczy przynosi, to trzeba wszystko "pod
    > oczy". To, co sam piszesz, trzeba pisac zwiezle, np. projekty - bez
    > szczegolowych opisow, o co w nich chodzilo, raczej pod katem, jakie
    > umiejetnosci byly wykorzystywane - im konkretniej, tym lepiej.
    >


    Hmm, jeżeli załączę listy referencyjne to wówczas faktycznie taki folder
    reklamowy będzie zawierał więcej stron niż 12. Co do projektów to myślę
    przeznaczyć jedną stronę na jeden projekt &#8211; nie więcej. Po prostu krótki opis
    tego co wykonałem i w projektach jakich miałem okazję uczestniczyć.

    Generalnie wydaje mi się, aby tez nie przedobrzyć i nie wywołać w
    przeglądającym ten dokument złego, negatywnego wrażenia związanego z jego
    wielkością, tym bardziej, że w danym momencie taka osoba raczej nie oczekuje
    otrzymywania tego rodzaju dokumentów (w związku z czym raczej tracił czas na
    jego przeglądanie).


    >
    > Snailem na rece HRa lub innej osoby odpowiedzialnej za rekrutacje - jej
    > nazwisko trzeba znac wysylajac. Z poczty elektronicznej takie dokumenty sie
    > zwykle drukuje, z wyjatkiem firm z branz bliskich IT. Drukowanie to papier i
    > inne koszty. Jesli przysylasz nie zamowiona przesylke, trudno wymagac, zeby
    > oni jeszcze te 12 stron drukowali, a do tego maila sie latwiej kasuje niz
    > papier wyrzuca. Wyslanie snailem daje Ci poza tym mozliwosc zrobienia z tego
    > ladnie oprawionej ksiazeczki. Kiedys tu pisalam cos o zachowaniach homo
    > biurocraticus i jego stosunku do roznych dokumentow w zaleznosci od wygladu.
    >


    Czyli jednak tradycyjna poczta, tak?




    Zastanawiam się w chwili obecnej nad strukturą takiej prezentacji. Może coś
    takiego:


    1. Strona pierwsza (jakaś grafika + imię, nazwisko) (jakiś tytuł)

    2. Przedstawienie mojej osoby + info dotyczące celu tego dokumentu i dlaczego
    został wysłalny.

    3. Strona przedstawiajaca spis wykonanych projektow
    > 3.1. Projekt X
    > 3.2. Projekt Y

    4. Referencje..
    > 4.1. Referencja X
    > 4.2. Referencja Y

    5. CV

    6. LM

    7. Zakończenie, podziękowanie za zainteresowanie

    Czy to jest dobry sposób na strukturę dokumentu?



    Michal

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1