PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto wysylac do firm cv? › Re: czy warto wysylac do firm cv?
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy warto wysylac do firm cv?
    Date: Mon, 13 Dec 2004 11:22:09 +0100

    Użytkownik "Michał" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:20f6.00000070.41bd6231@newsgate.onet.pl...

    > motywacyjny w momencie, gdy firmy nie prowadzą rekrutacji? Jak coś takiego
    jest
    > widziane przez pracodawców - daje mi to jakąś szansę czy też skreśla mnie
    > listy w momencie gdy dana firma będzie prowadziła rekrutacje na
    interesujące
    > mnie stanowisko. Jeżeli warto to proszę o jakieś informacje oraz
    wskazówki.

    1) nie wysylaj tylko golego cv i lm - zrob sobie zszyta teczuszke ze
    szczegolowym portfolio wszystkiego, co robiles - ilosc wlozonej przez Ciebie
    pracy i srodkow przekona sekretarki, zeby nie wywalac tego do kosza, jak to
    sie zwykle robi z nie zamowionymi cv, tylko zeby pokazac ten ciekawy obiekt
    innym
    2) pisz wyraznie, jakie chcesz stanowisko lub jaki dzial i dlaczego ta
    firma. Zindywidualizuj, rozeslanie kserokopii tego samego do 100 firm
    skresla na wszystkie ciekawe stanowiska.
    3) dowiedz sie, kto jest HRem/szefem i przeslij to na jego rece, imiennie.
    Kilka dni po dotarciu przesylki zadzwon do HRa, spytaj, czy doszlo i spytaj,
    jak wyglada sytuacja. Jesli caly proces wykonasz sprawnie, zauroczony Twoim
    pragnieniem pracy u nich HR zapamieta Cie. Niekoniecznie dostaniesz prace
    tam, ale z takimi ludzmi HRzy dziela sie informacjami, gdzie mozna jeszcze
    uderzyc.

    I.