PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: czy warto pracować za 1.400 zł brutto
    From: Wiesław Bicz <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy warto pracować za 1.400 zł brutto
    Date: Wed, 13 Aug 2008 10:35:31 +0200

    z...@g...pl pisze:
    > Stawiam takie pytanie czy warto pracować za 1.400 zł brutto. Mój znajomy był
    > ostatnio na rozmowie o pracę (red praca fizyczna) i otrzymał powyższa
    > propozycję nadmienie że jest już jakiś czas bezrobotny.
    > Podobno żadna praca nie hańbi tylko ta małopłatna co o tym sądzicie
    > Pozdrawiam

    Muszę przyznać, że pytanie tak postawione zawsze mnie dziwi.
    Jeśli ktoś jest bezrobotny i potrzebuje pieniędzy, to chyba jest jasne,
    że bierze pracę, którą udaje mu się znaleźć. Jeśli jest ambitny i uważa,
    że zarobek w tej pracy mu nie odpowiada, to powinien po prostu szukać
    dalej. Ale mając już jakąś finansową bazę.

    Jeśli ma zasoby, dochody nie z pracy, rodziców, którzy go utrzymują,
    itd., to oczywiście może przebierać. Wtedy oczywiście może też brać
    pracę za małe pieniądze, jeśli dojdzie do wniosku, że przynosi mu to
    jakieś korzyści.

    wb