PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to juz czas na zmiane ?

  • 11. Data: 2006-05-21 18:26:58
    Temat: Re: czy to juz czas na zmiane ?
    Od: r...@p...fm

    Moge, slask,zaglebie +-30km ;-)
    to cos zmienia ? czy moze sie znamy ;)?

  • 12. Data: 2006-05-21 19:10:50
    Od: r...@p...fm

    Tez doszlem do takiego wniosku ;) tylko zobacze co powie moj aktualny
    pracodawca.
    Dzieki za odpowiedzi wszytskim :)

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-05-21 19:16:22
    Od: "Marcin" <h...@o...pl>

    Użytkownik <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Tez doszlem do takiego wniosku ;) tylko zobacze co powie moj aktualny
    > pracodawca.

    noo...
    ja na Twoim miejscu rozmowe bym zaczal od stwierdzenia, ze przyszles po
    podwyszke.
    pozdrawiam.

  • 14. Data: 2006-05-21 19:25:41
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 21 May 2006 21:16:22 +0200, Marcin napisał(a):

    > noo...
    > ja na Twoim miejscu rozmowe bym zaczal od stwierdzenia, ze przyszles po
    > podwyszke.

    Ale o czym my tu mowimy?!?
    Pracuje gosc za male pieniadze, ma nieplacone nadgodziny i zero profitow
    poza tymi premiami. Ogolnie rysuje sie obraz dosc typowego w naszym kraju
    wykorzystywania pracownika...

    i myslicie, ze jak teraz przyjdzie taki ktos do szefa i powie "chce wiecej
    pieniedzy", to szef tylko zapyta o ile ma podniesc pensje?!..

    Masz juz na pewno troche doswiadczenia, zainteresowala sie Toba inna firma,
    to po prostu zwolnij sie i idz do nich. Bylby to naprawde nieprzecietny
    przypadek, gdybys od obecnego szefa dostal wszystko to co czeka tam na
    Ciebie. Zapewne skonczyloby sie na obietnicach ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 15. Data: 2006-05-21 21:21:06
    Od: r...@p...fm

    Sorry ze nie cytuje ale pisze z google.pl, to tak tytulem wstepu ;)

    Pogadam z przelozona moja ;) bardzo fajna i "bez cisnien" kobieta ;-)
    powiem co i jak i zobaczymy :)

    Podejrzewam ze jesli bedzie jakas poropozycja podwyzki to +100 lub max
    +300zl PREMII czyli tak naprawde 0 ;-)

    Pracownika i tak znajda na moje miejsce, student gdy zobaczy ze moze
    dostac samochod na wlasnosc, tel i laptopa i teoretycznie 1200 (
    ktorego nie dostanie) to bedzie zadowolony. Tak jak ja na poczatku :)

    Inna sprawa ze zmiana informatyka co pol roku to niezbyt dobra polityka
    rozwoju IT w firmie ;-)

    pozdrawiam :)

    --
    pcbsd user
    www.mateusz.info

  • 16. Data: 2006-05-21 22:24:55
    Od: "frykow" <f...@w...pl>

    r...@p...fm napisał(a):
    > Sorry ze nie cytuje ale pisze z google.pl, to tak tytulem wstepu ;)
    A co to ma do rzeczy? "Pokaż opcje -> odpowiedz".

    I ty pracujesz jako _informatyk_?

    Frykow

  • 17. Data: 2006-05-22 07:38:05
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Trudno w to uwierzyć, to jakiś kiepski żart.

    To nie jest żart. Ja mam 1000 zł na rękę jako grafik z 7 letnim
    doświadczeniem w DTP. Jedyne stanowisko w firmie. Może i miałbym gdzie
    odejść ale to jest zamiana siekierki na kijek. Lublin sity :-(

    zch

  • 18. Data: 2006-05-22 13:58:09
    Od: r...@p...fm

    Tak zlinczuj mnie bo chce szybko odpisac ;)
    sa wazniejsze rzeczy do zrobienia czasami niz poprawne odpowisywanie na
    posty ALE starsznie mi to przeszkadza dlatego przeprosilem.

  • 19. Data: 2006-05-22 19:40:13
    Od: studentos <s...@T...pl>

    21-05-2006, na pl.praca.dyskusje, Kapsel napisał(a):

> [...]
    > przypadek, gdybys od obecnego szefa dostal wszystko to co czeka tam na
    > Ciebie. Zapewne skonczyloby sie na obietnicach ;)

    Jestem skłonny się zgodzić z taką tezą. Nie pamiętam, by wszystko zmieniło
    się po rozmaitych rozmowach jak to od tej rozmowy będzie już dobrze, skoro
    tak dobrze potrafimy mówić o tym co nas "boli". Rzadko kiedy się poprawia,
    jeśli jest tak źle jak piszesz...zwiewaj stamtąd...
    studentos