PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sa powody aby żyć w tym kraju? › Re: czy sa powody aby żyć w tym kraju?
  • Data: 2003-11-19 23:20:53
    Temat: Re: czy sa powody aby żyć w tym kraju?
    Od: "Misiek" <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Miecz" <m...@W...onet.pl> wrote in message
    news:740f.000001ab.3fbb661f@newsgate.onet.pl...

    > I wszystko na ten temat!
    >
    > Warto tu zyc dla widoku pieknych kobiet mijanych codzniennie na ulicy
    > (docenilem to po 6 tygodniowym pobycie za granica)

    Wiesz, to akurat jest kwestia przyzwyczajenia. Kiedys tez tak myslalem, lecz
    mieszkajac 13 lat w Holandii stwierdzilem ze Holenderki sa ladniejsze od
    Polek, czego zaden Polak zrozumiec nie moze! One sa szczuplejsze, maja
    ladniejsza cere i sa wyzsze niz Polki. Fakt, ze przez pierwsze dwa lata
    bedac tutaj nie moglem na Holenderki patrzec, teraz mam to jak pojade do
    Polski.

    Misiek