PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sa powody aby żyć w tym kraju? › Re: czy sa powody aby żyć w tym kraju?
  • Data: 2003-11-21 01:22:46
    Temat: Re: czy sa powody aby żyć w tym kraju?
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miecz" <m...@W...onet.pl> wrote in message
    news:0300.000000a9.3fbc845f@newsgate.onet.pl...

    > Gdzies widzialem, ze wg statystyk nasz sasiad niemiec zarabia przecietnie
    6x
    > wiecej nic my. Taniej kupuje: sprzed AGD i RTV, alkohole, perfumy, czasem
    nawet
    > jedzenie. Dziwne ...

    Nie daj sie zwiezc zludnym kalkulacjom. Sila nabywcza pieniadza w krajach
    unii jest wyzsza, ale nigdy Niemiec nie kupi 6x tyle za swoja pensje co
    Polak.
    Bedac w Irlandii szacuje, ze stac mnie na 2x wiecej zarabiajac ichnia
    srednia
    krajowa. I tyle. Mowie srednio, bo np. paliwo jest relatywnie ponad 4x
    tansze
    (hehe, jeszcze przed polska bio-rewolucja), ale za to nieruchomosci ida w
    gore
    w tempie 100% rocznie.

    GreG