PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy na ppo cos znowu nie gra? › Re: czy na ppo cos znowu nie gra?
  • Data: 2004-08-31 07:16:26
    Temat: Re: czy na ppo cos znowu nie gra?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Neil Gawronski <p...@p...com> wrote:

    > Się domyśliłem. Byłoby fajnie jakby takie dziury zostały zapchane - bo
    > "Komputer Świat" jest w każdym kiosku ;)

    To akurat nie KŚ. Dziura to nie jest - po prostu specyfika protokołu NNTP i
    zasada działania grup. Zostało jednak wczoraj uruchomione coś, co powinno
    zapobiec takim przypadkom na przyszłość.
    Niestety moja łączność z maszyną na której moderuję, jest nadal fatalna i
    dopóki się to nie poprawi nie jestem w stanie puścić ogłoszeń :/

    Niniejszym przepraszam wszystkich oczekujących.

    --
    Przemysław Maciuszko