PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?

  • 41. Data: 2007-05-29 22:58:11
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    sz <s...@b...no> napisał(a):

    > ieci, to kto b=EAdzie
    >
    > ze niby za malo ich jest, tych chinczykow? :->
    > poza tym ja na swoja emeryture pracuje teraz a za 40 lat bede tylko=20
    > wydawal pieniadze, co mnie obchodza dzieci OBCYCH kobiet?

    Na razie to pracujesz na cyferki w banku, natomiast na co te cyferki zamienisz
    za 40 lat, to zależy od stanu za gospodarki za 40 lat. Ludzie, którze teraz
    się rodzą będa pracowac na realną wartośc twojej emerytury.
    Bank czy fundusz inwestycyjny obraca finansami, cyferkami, a tym się nie
    najesz. Te cyferki muszą się zamienić potem na coś materialnego.

> [...]
    > brakuje, smieci na ulicach, ale nikomu nie oplaca sie pracowac.=20
    > zachecanie do rodzenia dzieci w tej sytuacji to sadyzm ]:->)
    >
    > oczywiscie jezeli w jakims kraju obowiazuje prawo niekorzystne dla=20
    > obywateli to obywatele przestaja sie rozmnazac albo wyjezdzaja
    > I BARDZO DOBRZE (czesc immona! ;-))
    > patriotow to moze a nawet powinno martwic, bo wtedy kraje lepiej=20
    > zorganizowane zyskuja przewage, ale z drugiej strony chyba jest dobrze=20
    > kiedy glupi narod sam sie w pokojowy sposob wyludnia, to taka jakby=20
    > nagroda darwina na skale panstwowa - swiat staje sie lepszy! :-]

    Polsce grozi wyludnienie, a nie przeludnienie, ale tego problemu się nie
    rozwiąże wyrzucając z pracy kobiety w ciąży.

  • 42. Data: 2007-05-29 22:59:34
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > W wiadomości news:f3ia61$okq$1@nemesis.news.tpi.pl john <j...@y...com>

    > Co ty gadasz, człowieku?
    > Polska ma niski wskaźnik urodzeń z powodu bredni jakiegoś bylejakiego
    > sfrustrowańca???
    > Bądźże poważny.

    Ten 'AnyUser' to chyba jakiś jajarz, jakoś nie moge uwierzyć, żeby normalny
    cżłowiek produkował taki bełkot.

  • 43. Data: 2007-05-29 22:59:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f3iavp$ikq$2@news.onet.pl sz <s...@b...no> pisze:

    > nie wiedziales? any user wysyla w swoich postach sygnaly podprogowe
    > zatrzymujace owulacje u kobiet!
    > na szczescie john to odkryl, inaczej polska bylaby zgubiona.
    O cholera! Nie wiedziałem tego...
    Sorry, że zapytam w strachu: czy myślisz, że on może także swoimi postami
    jakos upośledzić zdolność unasieniającą ejakulatu?

    PNMSP

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2007-05-29 23:01:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f3ib8m$jgo$1@inews.gazeta.pl leszek
    <s...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Ten 'AnyUser' to chyba jakiś jajarz, jakoś nie moge uwierzyć, żeby
    > normalny cżłowiek produkował taki bełkot.
    Ba! A kto twierdzi, że normalny?? ;)

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2007-05-29 23:05:53
    Od: "john" <j...@y...com>

    takich jak ty na pewno, jaka korzysc ma kraj z pracodawcow ktorzy placa
    ludziom po 800-1000zl zmuszajac do emigracji a wiekszosc nie odprowadza
    podarkow wykazujac notorycznie straty, nie mowiac o zachodnich koncernach
    ktore transferuja zyski za granice tez nie placa podatkow w Polsce.
    Odpowiedz brzmi: zadna, lepiej za takie inwestycje podziekowac, przepraszam
    zapomnialem, korzyscy maja politycy i roznej masci urzednicy w postaci
    wreczanych dowodow wdziecznosc w kopertach za dostarczenie taniej i
    otumanionej sily roboczej w Polsce (czyt. Bantustanie).
    Jotte, any user to nie odosobniony przypadek, reprezentuje wlasnie taka
    grupe spoleczna prostakow i chamow bo z takich wywodzi sie wiekszosc
    wspomnianych tzw. "pracodawcow", ktorzy w ten sposob podchodza do kobiet w
    ciazy i to jedna z przyczyn niskiej liczby urodzen, strach przed zwolnieniem
    nie wspominajac oczywiscie o ekonomicznych. Tutaj oczywiscie to juz zadanie
    rzadu zeby do takich sytuacji patologicznych w kraju nie dopuszczac ale
    czego sie mozemy spodziewac po skorumpowanych politykach wywodzacych sie z
    tego samego kregu jak w/w "pracodawcy".

    Uzytkownik "sz" <s...@b...no> napisal w wiadomosci
    john wrote:
    [...]
    > w Europie. Oczywiscie u nas politycy maja usta pelne frazesow w sprawie
    > ratowania sytuacji ale jakos nic nie robia zeby chronic kobiety ktore chca
    > urodzic dziecko przed takimi bandytami mieniacymi sie pracodawcami.

    tak! masz racje!
    zlikwidowac pracodawcow!
    to wrzód na zdrowym ciele najjasniejszej rzeczypospolitej!!!1!!

    sz. ;-)

  • 46. Data: 2007-05-29 23:09:38
    Od: "john" <j...@y...com>

    czyli 90% ludzi ma nie zakladac rodzin bo ich nie stac, pokaz mi
    cywilizowany kraj gdzie sie dzieje podobnie.

  • 47. Data: 2007-05-29 23:13:51
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > takich jak ty na pewno, jaka korzysc ma kraj z pracodawcow ktorzy placa
    > ludziom po 800-1000zl zmuszajac do emigracji a wiekszosc nie odprowadza
    > podarkow wykazujac notorycznie straty, nie mowiac o zachodnich koncernach

    Zaraz, czy w Twojej głowie nie rodzi się aby jakaś teoria, aby prawo do
    działania lub zatrudniania ludzi miały tylko osoby, których poglądy
    wskazują na jakieś prawdopodobieństwo globalnej korzyści dla kraju?

    Czy mógłbyś mi podać książkową definicję celu istnienia firmy?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 48. Data: 2007-05-29 23:15:10
    Od: sz <s...@b...no>

    leszek wrote:

    > Na razie to pracujesz na cyferki w banku, natomiast na co te cyferki zamienisz
    > za 40 lat, to zależy od stanu za gospodarki za 40 lat.
    [...]

    wiedzialem ze ktos tak powie, ale to nie prawda, tak bylo kiedys.
    teraz stan oszczednosci, funduszow itd. zalezy bardziej od stanu
    gospodarki swiatowej niz tego co sie akurat dzieje w jakims konkretnym
    kraju.

    a polska i tak nie upadnie z braku dzieci, bedziemy importowac obywateli
    tak jak to robia teraz niemcy i francuzi.

    > Polsce grozi wyludnienie, a nie przeludnienie, ale tego problemu się nie
    > rozwiąże wyrzucając z pracy kobiety w ciąży.

    gdyby panowala u nas normalna sytuacja to mialbys racje - dzieci rodzi
    sie za malo i to nie wróży dobrze przyszlosci narodu.

    ale sytuacja nie jest normalna, mamy ustrój taki, że nie opłaca się
    pracować i zatrudniać, dlatego naród niczym żywy organizm reaguje na to
    instynktownie ale całkiem racjonalnie: nie rozmnaża się i nie powiększa
    bezrobocia i beznadziei.

    sz.

  • 49. Data: 2007-05-29 23:15:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f3ic3v$rvg$1@nemesis.news.tpi.pl john <j...@y...com>
    pisze:

    > czyli 90% ludzi ma nie zakladac rodzin bo ich nie stac
    1. Cytuj i pisz jak należy.
    2. Skąd pochodzi liczba 90%?

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2007-05-29 23:16:13
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > mieszkam w bloku, nie stać mnie na 3 dzieci - mam jedno albo wcale.
    > Do posiadania dzieci należy być bowiem przygotowanym, nie tylko psychicznie,
    > ale także materialnie. Szczególnemu traktowaniu i opiece powinny natomiast
    > podlegać niewinne niczemu dzieci poczęte w wyniku przestępstw oraz mniej lub
    > bardziej przypadkowych związków osób nie przygotowanych do rodzicielstwa (w
    > tym materialnie) i nie rokujących nadziei na prawidłowe realizowanie funkcji
    > rodziców (pozbawienie praw rodzicielskich winno być łatwiejsze, do tego
    > sprawny system adopcji i jego promocja).

    W Polsce nie ma żadnych "rozdętych praw związanych z rodzicielstwem", sa co
    najwyżej stękania nieudolnych pracodawców, którzy nie moga pojąć, że kobiety
    wychodzą za mąż, zachodzą w ciąże i rodzą dzieci, czyli z grubsza robią to, co
    robiły przez tysiące lat i dzięki czemu świat jakoś istnieje. Nawet odmóżdzóny
    pracodawca przez kogoś został urodzony.
    W każdym interesem czy biznesem jest związane ryzyko i trzeba być
    przygotowanym na różne sytuacje, w tym na ciąże i porody, czy się to komuś
    podoba czy nie podoba.
    Pracodawca nie funkcjonuje w jakiejś abstrakcyjnej rzeczywistości, żyje w
    określonej społecznej sferze, zas dzieci, czyli powstawanie następnego
    pokolenia ludzi, jest bardzo ważną, bodaj nawet najważniejszą cechą każdego
    zdrowego społeczeństwa i pracodawcy żadna krzywda się nie stanie, gdy będzie
    płacił swojej pracownicy w ciązy pensję. Zaś wiele problemów można rozwiązać,
    jeśli się tylko chce, kobietę przesunąć do lżejszej pracy, pozwolić na prace w
    domu, ruchomy czas pracy, naprawde, jak się chce i myśli to można masę
    problemów rozwiązac z korzyścią dla pracodawcy, pracobiorcy i społeczności, a
    jeśli nawet nie z korzyścia, to z minimalizacją strat.