PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy każdy bezrobotny chce znaleźć pracę? › Re: czy każdy bezrobotny chce znaleźć pracę?
    From: "Mariusz" <m...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy każdy bezrobotny chce znaleźć pracę?
    Date: Tue, 8 Oct 2002 19:46:29 +0200

    Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:3355.00002e23.3da2095d@newsgate.onet.pl...
    > Tez nieraz myslę, że wymagania osób szukających pracę szczególnie
    absolwentów
    > często nie uwzględniają faktu, że mają oni "tylko" wykształcenie. Smutne
    jest
    > to, że często osoby z naprawde dużą wiedzą oczekując zbyt wiele nie
    przyjmują
    > pracy bo "jest poniżej ich oczekiwań" nie zdając sobie sprawy z tego że
    marnują
    > to czego się nauczyli i pozostając na bezrobotnym bo przeciez nie będą
    pracować
> [...]

    Witam

    Uwazam, ze takie podejscie do sprawy moga miec tylko osoby,
    ktore po prostu moga sobie na to pozwolic, czyli pozostajace
    na czyims utrzymaniu. Nie uwierze, iz osoba pozostajaca bez
    srodkow do zycia, nawet ze wspanialymi kwalifikacjami,
    nie przyjmie posady za te "marne" 1000. Wszak nikt jej nie
    zabroni szukac dalej za 2000, 3000 itd. A zyc przeciez jakos trzeba.
    Ja sam mimo wyzszego wyksztalcenia zatrudnie sie bardzo chetnie za ten 1000,
    bo uwazam, ze pieniadze nie sa tu najwarzniejsze, a chec pracy.
    Oczywiscie pracy w godnych warunkach, z poszanowaniem pracownika.

    Pozdrawiam, Mariusz