PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy każdy bezrobotny chce znaleźć pracę?

  • 1. Data: 2002-10-07 15:38:36
    Temat: czy każdy bezrobotny chce znaleźć pracę?
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Ciągle słyszę jak straszne jest bezrobocie albo jak mało ludzie zarabiają i
    nienawidzą swojej pracy ale jednocześnie niektórzy mają takie wymagania że
    nikt ich w życiu nie zatrudni. Aktualnie szukam współpracowników, moja
    przyjaciółka też w zupełnie innej branzy i czasem się zastanawiam czy
    istnieje chociaż 1 szukający pracy bez znajomości 5 języków, 6 fakultetów i
    wymagań finansowych ok. 3000;Też studia skończyłam, jezyki znam i dla
    odmiany mam praktykę w swojej branży ale tak zadufana w sobie nie byłam
    nigdy, tym bardziej szukajac pracy.Chyba coś jest nie tak z naszym rynkiem
    pracy :(.
    Pozrawiam wszystkich szczęśliwie zatrudnionych i bezrobotnych takze

  • 2. Data: 2002-10-07 15:47:33
    Temat: Re: czy każdy bezrobotny chce znaleźć pracę?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    nie kazdy.
    ale sa tacy co chca.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 3. Data: 2002-10-07 21:45:20
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    No i potem panienka z którą ozmawiam nie chce pojektu tylko artwork i
    nie rozmawia ze mną tylko negocjuje. W efekcie przesyła mi całkowicie
    zbedne pliki. pozdrowienia Dorota

  • 4. Data: 2002-10-07 22:23:26
    Od: b...@a...pl

    Tez nieraz myslę, że wymagania osób szukających pracę szczególnie absolwentów
    często nie uwzględniają faktu, że mają oni "tylko" wykształcenie. Smutne jest
    to, że często osoby z naprawde dużą wiedzą oczekując zbyt wiele nie przyjmują
    pracy bo "jest poniżej ich oczekiwań" nie zdając sobie sprawy z tego że marnują
    to czego się nauczyli i pozostając na bezrobotnym bo przeciez nie będą pracować
    za 1000 często pozbawiają się szansy pracy za 2000. Pozdrawiam Beata

  • 5. Data: 2002-10-08 02:53:49
    Od: "Real Immigrant" <r...@y...com>

    <w...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > pracy :(.
    > Pozrawiam wszystkich szczęśliwie zatrudnionych i bezrobotnych takze

    Prawda jest taka, ze w Polsce sie nie oplaca pracowac ;)

    Real Immigrant

  • 6. Data: 2002-10-08 06:26:58
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Real Immigrant" <r...@y...com> writes:

    [..]

    > Prawda jest taka, ze w Polsce sie nie oplaca pracowac ;)

    abstrahujac od tego stwierdzenia....
    nie wiem jakie maja dzis wymagania absolwenci w polsce.
    ale w usa na ten przyklad, zeby ktos byl po nie wiem jakiej uczelni,
    jesli nie ma doswiadczenia, to niewiele na poczatek zwojuje.

    i to chyba normalne jest. studia studiami, mozna miec wiedze
    nie-wiadomo-jaka, ale sama wiedza bez praktyki w realnym swiecie
    niewiele warta.

    wiedza to pracodawcy i wiedza sami studenci, i dlatego jest instytucja
    taka jak "internship" - w czasie wakacji i przerw w nauce. to sie
    potem liczy, oj liczy. i traktuja to tutaj realnie.

    smiem nawet twierdzic, ze w pewnych dziedzinach sie bardziej liczy
    praktyka niz samo wyksztalcenie kierunkowe.

    i raczej przyszli absolwencji nie mysla w ten sposob:
    "zrobie sobie jeszcze 3 fakultety, zdam 2 egzaminy na jezyki obce, to
    juz napewno bede mial zatrzesienie ofert i to za drube pieniadze!".

    mysla raczej tak:
    "zrobie ten projekt, popracuje tu, popracuje tam, zdobede
    doswiadczenie i w ten sposob awansuje albo znajde lepsza prace".

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 7. Data: 2002-10-08 06:40:26
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

> [...]
    > "zrobie ten projekt, popracuje tu, popracuje tam, zdobede
    > doswiadczenie i w ten sposob awansuje albo znajde lepsza prace".

    I wielu tak robi jak mówisz..... mam studia, fakultety, kilkuletnie
    doświadczenie zawodowe....moze kiedys zaprocentuje??? (bo jak na razie to
    jeszcze nie..:)

    pozdr
    Krzysiek

  • 8. Data: 2002-10-08 10:36:24
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    Czesc

> [...]
    > "zrobie ten projekt, popracuje tu, popracuje tam, zdobede
    > doswiadczenie i w ten sposob awansuje albo znajde lepsza prace".

    Wez poprawke na polskie realia, tu jeszcze dlugo praca bedzie "psuc"
    miast "uszlachetniac"...

    Pozdrawiam
    Artur

  • 9. Data: 2002-10-08 17:46:29
    Od: "Mariusz" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracować
    > za 1000 często pozbawiają się szansy pracy za 2000. Pozdrawiam Beata

    Witam

    Uwazam, ze takie podejscie do sprawy moga miec tylko osoby,
    ktore po prostu moga sobie na to pozwolic, czyli pozostajace
    na czyims utrzymaniu. Nie uwierze, iz osoba pozostajaca bez
    srodkow do zycia, nawet ze wspanialymi kwalifikacjami,
    nie przyjmie posady za te "marne" 1000. Wszak nikt jej nie
    zabroni szukac dalej za 2000, 3000 itd. A zyc przeciez jakos trzeba.
    Ja sam mimo wyzszego wyksztalcenia zatrudnie sie bardzo chetnie za ten 1000,
    bo uwazam, ze pieniadze nie sa tu najwarzniejsze, a chec pracy.
    Oczywiscie pracy w godnych warunkach, z poszanowaniem pracownika.

    Pozdrawiam, Mariusz

  • 10. Data: 2002-10-08 18:35:59
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > bo uwazam, ze pieniadze nie sa tu najwarzniejsze, a chec pracy.
    > Oczywiscie pracy w godnych warunkach, z poszanowaniem pracownika.

    Właśnie tylko że teraz to nawet z wyższym, komunikatywnym językiem obcym,
    doświadczeniem i chęcią pracy za 1000zł się jej poprostu nie dostanie !!!
    To jest chore wg. mnie, bo w gruncie rzeczy każdy chce pracować, tylko nie
    ma gdzie lub u kogo !!!
    Dochodzi jeszcze kwestia aby być godnie traktowanym ...a z tym to dziś chyba
    już największy problem !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler