PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy każdy bezrobotny chce znaleźć pracę? › Re: czy każdy bezrobotny chce znaleźć pracę?
  • Data: 2002-10-08 18:35:59
    Temat: Re: czy każdy bezrobotny chce znaleźć pracę?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sam mimo wyzszego wyksztalcenia zatrudnie sie bardzo chetnie za ten
    1000,
    > bo uwazam, ze pieniadze nie sa tu najwarzniejsze, a chec pracy.
    > Oczywiscie pracy w godnych warunkach, z poszanowaniem pracownika.

    Właśnie tylko że teraz to nawet z wyższym, komunikatywnym językiem obcym,
    doświadczeniem i chęcią pracy za 1000zł się jej poprostu nie dostanie !!!
    To jest chore wg. mnie, bo w gruncie rzeczy każdy chce pracować, tylko nie
    ma gdzie lub u kogo !!!
    Dochodzi jeszcze kwestia aby być godnie traktowanym ...a z tym to dziś chyba
    już największy problem !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler