PracaGrupypl.praca.dyskusje › czemu niema pracy

  • 31. Data: 2006-04-29 18:52:51
    Temat: Re: czemu niema pracy
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Hieronim S." <b...@m...com> napisał w wiadomości
    news:e300hr$arb$1@news.task.gda.pl...

    > Ale pisac juz nie wszyscy.
    > Wez sie chlopie naucz stawiac jedna kropke, bo na razie Twoje teksty
    > wygladaja jak napisane przez 12-latka.

    głowy nie dam ..... ale to zdanie nie wygląda mi na gramatyczne i poprowne
    co do składni :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    a wiem, że napewno nie pisał go 12-latek :)))

  • 32. Data: 2006-04-30 07:30:21
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Gdyby państwo w Polsce pomagało lub wogóle się odsunęło w tej sprawie
    > zamiast przeszkadzać bezrobocie napewno było poniżej 10 %. Pamiętam jak mój
    > ojciec chciał otworzyć własną działalność i przestraszył się właśnie
    > nieznajomości przepisów i trudności w urzędach. Dzisiaj ja stoje przed takim
    > dylematem - mam łatwiej o tyle że dzisiaj można się troche dowiedzieć na
    > internecie. Brak informacji i pogmakwane prawo to jest paranoja w Polsce !!!

    Po prostu pansstwo stara sie nas chronic przed dzialaniem niepiśmiennych
    przedsiebiorców, ale nadal robi to nieskutecznie.

    fotech

  • 33. Data: 2006-04-30 10:21:20
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Po prostu pansstwo stara sie nas chronic przed dzialaniem niepiśmiennych
    przedsiebiorców, ale nadal robi to nieskutecznie.

    ta wypowiedź ... to jest COŚ WSPANIAŁEGO :)))))))))))))))))

    u mnie masz od razu + + + :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 34. Data: 2006-04-30 10:46:28
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    fart to bylo do ciebie
    moze nie zrozumiales?

  • 35. Data: 2006-04-30 11:00:37
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > fart to bylo do ciebie
    > moze nie zrozumiales?

    Nie waznie .. czy do mnie .. czy nie do mnie .....
    Zdania nie zmieniam ... to było COŚ WSPANIAŁEGO :)))))

    pozdrawiam
    fart

  • 36. Data: 2006-05-03 06:17:23
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 28 Apr 2006 16:45:57 +0200, użyszkodnik "fart" <a...@w...pl>
    napisał:

    > dla nowopowstałych podmiotów 11.000 zł (w okresie mojego powstania ...
    > niedopomyślenia)

    masz na mysli pozyczki dla bezrobotnych ???

    > dla nowostworzonyuch miejsc pracy 10.000 zł na stanowisko

    a co to ???
    jakiegoś linka możesz podrzucic ???

    > dofinansowania unijne ...... Q2 ... mało ?????

    jak wyzej

    > a pieprzony ZUS przez dwa lata w wysokości ok. 280 zł TO PIKUŚ ????????

    troche sporo biorac pod uwage ze bankructwo systemu ubezpieczen
    spolecznych w Polsce jest nieuniknione tylko nie wiadomo za czyich
    rządów to się stanie :(

    > a szkolenia za darmo ... albo za psi członek .... ro rypka ???????

    gdzie te szkolenia ???
    chętnie bym się z czegoś podszkolił, jakiś kurs alpinistyczny albo cna

    --
    futszaK
    Biorąc pod uwage obecny stan polskiego spoleczeństwa to bycie

  • 37. Data: 2006-05-03 06:23:40
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 28 Apr 2006 19:29:02 +0200, użyszkodnik Michał
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > 3. Sam chciałbym wkrótce zacząć ale jak się nie ma nikogo w rodzinie z DG
    > żeby pomógł merytorycznie na początek to zwykłe błache sprawy to ciężke
    > progi do przebycia,

    ja mam w rodzinie kogos z DG i zdecydowanie mi odradza otwieranie
    czegoś swojego, radzi mi wyjechać za granice bo tam ludzie zarabiają
    pieniądze

  • 38. Data: 2006-05-03 06:48:50
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > masz na mysli pozyczki dla bezrobotnych ???

    Q2 aaaaaaaa idi se do najbliższego urzędu pracy .... albo wejdź se na
    strone Twojego terytorialnie urzędu pracy i tam powinieneś znależć ...
    wpiszesz PUP TWOJE MIASTO ... powiatowe ... lub gmina ... i Ci wywali urząd
    se tam już znajdziesz ......
    To są pieniądze dla nowopowstających podmiotów gospodarczych.

    > a co to ???
    > jakiegoś linka możesz podrzucic ???

    J.W. ale u nas dla podmiotów istniejących już ponad 6 miesięcy

    > troche sporo biorac pod uwage ze bankructwo systemu ubezpieczen
    > spolecznych w Polsce jest nieuniknione tylko nie wiadomo za czyich
    > rządów to się stanie :(

    se jaja robisz .... ja bule co miesiąc ponad 750 zł od duszy prowadzącej
    działalność i nie narzekam
    se musisz przychody zagwarantować :))))))))) ..... fajnie się pisze :))

    > gdzie te szkolenia ???

    wszędzie .... może zacznijmy od tego, że zapytam ...
    Gdzie szukałeś ????

    > chętnie bym się z czegoś podszkolił, jakiś kurs alpinistyczny albo cna

    Sądzę, że jest to do załatwienia ...... ale zastanawiam się co będziesz po
    nim robił ..... Kominy czyścił ?????
    Wieżowce malował ????? :)))))

    pozdrawiam
    fart

  • 39. Data: 2006-05-03 06:53:01
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > ja mam w rodzinie kogos z DG i zdecydowanie mi odradza otwieranie
    > czegoś swojego, radzi mi wyjechać za granice bo tam ludzie zarabiają
    > pieniądze

    Pieniądze można zarabiać wszędzie .... ale jeśli ktoś chce być hydraulikiem
    polskim ... czemu nieee ....
    z pewnością w początkowej fazie życia i pracy będzie miał lepiej niż
    zakładający działalnośc gospodarczą ... ale co bedzie potem ??????? :))))

    Oczywiście można iść na łatwiznę .... ale ja tego nie lubię ...
    Jak się ma zawód ... fykrztaucenie ... i dośfiatczenie ..... to pracę znajdę
    wszędzie
    a puki co ...... prowadzę działalność gospodarczą .... :)))) z powodzeniem

    pozdrawiam
    fart

  • 40. Data: 2006-05-03 21:05:28
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 3 May 2006 08:48:50 +0200, użyszkodnik "fart" <a...@w...pl>
    napisał:

    > se jaja robisz .... ja bule co miesiąc ponad 750 zł od duszy prowadzącej
    > działalność i nie narzekam
    > se musisz przychody zagwarantować :))))))))) ..... fajnie się pisze :))

    dokładnie tak, pozatym gdyby te 750zł zainwestować w rozwój firmy to
    by to znacznie lepsze efekty przyniosło niż pakować w bankruta o
    nazwie ZUS

    > wszędzie .... może zacznijmy od tego, że zapytam ...
    > Gdzie szukałeś ????

    tam gdzie szukałem kazali za nie płacić, inna sprawa że interesowały
    mnie konkretne szkolenia a nie szkolenia dla szkoleń "bo PUP
    organizuje".

    > Sądzę, że jest to do załatwienia ...... ale zastanawiam się co będziesz po
    > nim robił ..... Kominy czyścił ?????
    > Wieżowce malował ????? :)))))

    jak zapłacą to czemu nie,

    generalnie buduje i nadzoruje sieci teleinformatyczne które w pewnym
    stopniu oparte są na linkach radiowych więc szkolenia/uprawnienia
    zarówno z zakresu prac na wysokościach jak i logicznego działania tych
    sieci (CNA) byłyby bardzo na miejscu, niestety nie mam funduszy
    własnych żeby z tego skorzystać :(