PracaGrupypl.praca.dyskusjeczemu niema pracy › Re: czemu niema pracy
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czemu niema pracy
    Date: Wed, 03 May 2006 23:05:28 +0200

    Wed, 3 May 2006 08:48:50 +0200, użyszkodnik "fart" <a...@w...pl>
    napisał:

    > se jaja robisz .... ja bule co miesiąc ponad 750 zł od duszy prowadzącej
    > działalność i nie narzekam
    > se musisz przychody zagwarantować :))))))))) ..... fajnie się pisze :))

    dokładnie tak, pozatym gdyby te 750zł zainwestować w rozwój firmy to
    by to znacznie lepsze efekty przyniosło niż pakować w bankruta o
    nazwie ZUS

    > wszędzie .... może zacznijmy od tego, że zapytam ...
    > Gdzie szukałeś ????

    tam gdzie szukałem kazali za nie płacić, inna sprawa że interesowały
    mnie konkretne szkolenia a nie szkolenia dla szkoleń "bo PUP
    organizuje".

    > Sądzę, że jest to do załatwienia ...... ale zastanawiam się co będziesz po
    > nim robił ..... Kominy czyścił ?????
    > Wieżowce malował ????? :)))))

    jak zapłacą to czemu nie,

    generalnie buduje i nadzoruje sieci teleinformatyczne które w pewnym
    stopniu oparte są na linkach radiowych więc szkolenia/uprawnienia
    zarówno z zakresu prac na wysokościach jak i logicznego działania tych
    sieci (CNA) byłyby bardzo na miejscu, niestety nie mam funduszy
    własnych żeby z tego skorzystać :(

    --
    futszaK
    Biorąc pod uwage obecny stan polskiego spoleczeństwa to bycie