PracaGrupypl.praca.dyskusjeczemu niema pracy › Re: czemu niema pracy
  • Data: 2006-05-09 10:20:40
    Temat: Re: czemu niema pracy
    Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fart napisał(a):

    > ja się kurna od pracy nie mogę opędzić
    > ale nie narzekam
    >
    > i nie narzekać mi na sytuację polityczno-gospodarczą ... w niej najszybciej
    > młody może odnieść sukces ....
    >
    > młody ale również pracowity :)))))

    Ja też się nie mogę opędzić od pracy, ale robienie na dwóch etatach za
    1500 zł netto i utrzymanie z tego żony i dziecka podchodzi mi pod sztuki
    magiczne albo cud. Jakbym jeszcze przestał spać to i 3 etat bym
    obskoczył. Mozna być młodym, ambitnym pracowitym i co z tego jak się ma
    tylko dwie ręce a pracodawcy wymagają czterech za 800 zł pensji.

    zch

    PS. Pistał to grafik-detepowiec z 7 letnim doświadczeniem w zawodzie :-(