PracaGrupypl.praca.dyskusjeczasem jest praca a brak chętnych › Re: czasem jest praca a brak chętnych
    From: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czasem jest praca a brak chętnych
    Date: Sat, 28 Jun 2003 20:21:21 +0200

    Użytkownik "marek " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bdkhro$ud$1@inews.gazeta.pl...
    > Zatrudnienie całkowicie legalne z ZUS-em itd. Po prostu jest kwota, którą
    > zarobi pracownik (% od kwoty uzyskanej ze sprzedaży) i ta kwota zostaje
    > rozdysponowana na wszelkie związane z pracą koszty oraz płacę pracownika.
    > Pensji minimalnej nie ma ponieważ była by to zapłata za NIC.
    Szczerze mówiąc nie do końca zrozumiałam... ale to nie jest istota rzeczy -
    wątek dotyczyć miał nieuczciwości pracowników.

    > Ja pracując
    > także nie mam zagwarantowanej minimalnej płacy, a nawet przeciwnie,
    ponieważ
    > nawet mając zerowe zarobki (np. choroba) muszę zapłacić ZUS i inne opłaty
    > oraz wypłatę innym pracownikom.
    No niestety, takie są "uroki" prowadzenia własnej działalności :(

    > Aby wprowadzić skuteczny system kontroli bieżącej trzeba zatrudnić co
    > najmniej jeszcze jednego pracownika. Zapłacić mu. Nie sądzę by ktoś
    zgodził
    Miałam na mysli system, do którego nie trzeba zatrudniać żadnych dodatkowych
    osób, np. znakowanie i automatyczna identyfikacja opakowań zbiorczych,
    kamera itp. - jeśli interesują Cię tego typu zagadnienia, to więcej
    szczegółów - priv.

    Istnieje kontrola co kilkadziesiąt dni. Tu
    Smutne...

    Iza