PracaGrupypl.praca.dyskusjeczasem jest praca a brak chętnych › Re: czasem jest praca a brak chętnych
  • Data: 2003-06-28 20:11:11
    Temat: Re: czasem jest praca a brak chętnych
    Od: "Macias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Usiłuję znaleźć kogoś
    (...)
    > Niestety kto usłyszy, że wynagrodzenie zależne od wyników pracy
    > - najczęściej rezygnuje.

    vs.

    > Obecnie nie zatrudniam nikogo ponieważ nie opłaca mi się ciągłe
    > pilnowanie złodziei.

    Nie rozumiem. Więc o czym ten post? Żalisz się, że nikt nie chce
    pracować czy chwalisz się, że nikogo nie zatrudniasz, bo masz już
    wyrobioną opinię o kolejnych potencjalnych pracownikach?

    Pomijam już, że pierwsza część listu ma się nijak do drugiej:
    rzekomo narzekasz, że nikt nie chce takiej pracy, a zaraz piszesz,
    że nikogo nie zatrudnisz, bo wszyscy złodzieje.

    Są trzy możliwości:
    - pisałeś ten post w ciągu kilku tygodni - zacząłeś dawno,
    szukając pracowników, zatrudniłeś parę osób, które okazały się
    nieuczciwe i - kończywszy post - postanowiłeś, że już nie będziesz
    szukał - wtedy post wysłałeś,
    - nie wiesz, o czym mówisz,
    - sytuacja nigdy nie miała miejsca.

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj