PracaGrupypl.praca.dyskusjeczasem jest praca a brak chętnych › Re: czasem jest praca a brak chętnych
  • Data: 2003-06-28 22:27:23
    Temat: Re: czasem jest praca a brak chętnych
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo smutne to, co napisałeś... Zastanawiam się, jakby to
    przedstawić
    > procentowo, przeprowadzić jakieś badania, to ile wśród potencjalnych
    > pracowników byłoby ludzi uczciwych, a ile złodziei, oszustów,
    krętaczy...

    Aż sie boję tych liczb. Znajoma pracuje w Giacomelli Sport
    (chyba tak się pisze) i powiedziała (dla mnie) dziwną rzecz.
    Jedynym zmartwieniem kierownika/kierowniczki sklepu jest to
    aby nowy pracownik nie kradł.

    Cytuję "bo wiesz, Nike, Adidas, chcą to mieć"

    I dlatego najchętniej (co za paradoks!) biorą znajomego królika.
    Osoba polecająca musi się liczyć z ewentualnym skompromitowaniem
    więc zawsze to trochę bezpieczniej.

    pzdr
    LF