PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas na zastanowienie po otrzymaniu od pracodawcy propozycji ...... › Re: czas na zastanowienie po otrzymaniu od pracodawcy propozycji ......
    From: "Małgorzata Zając" <z...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czas na zastanowienie po otrzymaniu od pracodawcy propozycji ......
    Date: Fri, 28 Mar 2003 16:34:46 +0100

    Pracodawca przedstawiając gorsze warunki umowy musi to zrobić przez
    wypowiedzenie zmieniające. Czas wypowiedzenia warunków pracy lub płacy jest
    taki sam jak przy wypowiedzeniu umowy. Jeżeli przed upływem połowy okresu
    wypowiedzenia nie złożysz oświadczenia o odmowie przyjęcia nowych warunków
    umowy o pracę, będzie to równoznaczne z wyrażeniem zgody na proponowaną
    zmianę warunków umowy.

    W razie odmowy przyjęcia proponowanych warunków, umowa rozwiąże się z
    upływem okresu wypowiedzenia.

    Przyczyną wypowiedzenia warunków pracy lub płacy musi być poparte
    odpowiednią przyczyną.

    Pozdrawiam