PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas na zastanowienie po otrzymaniu od pracodawcy propozycji ...... › Re: czas na zastanowienie po otrzymaniu od pracodawcy propozycji ......
  • Data: 2003-03-29 11:40:11
    Temat: Re: czas na zastanowienie po otrzymaniu od pracodawcy propozycji ......
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sat, 29 Mar 2003 09:02:00 +0100, "KK" <p...@g...pl>
    zakodował:

    >a) nie zgadzam się. Od kiedy biegnie okres wypowiedzenia od 1 marca, czy od
    >1 kwietnia.

    Od 1 kwietnia, ale nie dlatego, że wtedy zaniosłeś im oświadczenie,
    ale dlatego że wypowiedzenie biegnie od następnego miesiąca.

    >Czy w okresie do 1 kwietnia jestem na wypowiedzeniu, czy nie.

    Nie

    >Np, gdbybym chciał wziąć zaświadczenie o zarobkach itp itd, to czy będzie
    >tam napisane, że jestem na wypowiedzeniu, czy nie.

    A jest w ogóle taka rubryka?

    >b) zgadzam się. Od kiedy liczą się nowe warunki. Od 1 marca, cz od 1
    >kwietnia.
    >Jaką pensję dostanę za marzec, starą, czy nową?

    Z upływem okresu wypowiedzenia, czyli w tej sytuacji jeszcze za
    czerwiec otrzymasz "stare" wynagrodzenie.

    To wszystko przy założeniu, że otrzymujesz wypowiedzenie warunków
    płacy. Jeżeli dostaniesz do podpisania aneks do umowy, to zależy od
    treści aneksu - zmiana może być od zaraz (oczywiście jeżeli podpiszesz
    aneks).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775