PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv po angielsku / inżynier budownictwa

  • 1. Data: 2005-05-07 12:44:18
    Temat: cv po angielsku / inżynier budownictwa
    Od: "cateriana" <c...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś móglby mi doradzić, gdzie można znaleźć wzór cv po angielsku. Na
    stronie www.gazeta.pl/praca są takowe, ale akurat nie dla inżynierów.

    Z góry dziękuję
    cateriana

  • 2. Data: 2005-05-07 15:54:54
    Temat: Re: cv po angielsku / inżynier budownictwa
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Sat, 07 May 2005 14:44:18 +0200, cateriana <c...@o...pl> wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy kto? móglby mi doradzi?, gdzie mo?na znale?? wzór cv po angielsku. Na
    > stronie www.gazeta.pl/praca s? takowe, ale akurat nie dla in?ynierów.

    Witam,

    Polecam:
    http://www.google.com/search?hl=pl&q=sample+resume+e
    ngineer&btnG=Szukaj&lr=

    Pozdrawiam,
    Biod

  • 3. Data: 2005-05-07 16:15:22
    Od: "cateriana" <c...@o...pl>

    bardzo dziękuję!

    cateriana

  • 4. Data: 2005-05-09 07:17:45
    Od: "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl>

    Polecam wypełnienie ankiety (po zalogowaniu) na www.bdi.com.pl - jest
    opracowana dla inżynierów (zawiera dodatkowe pola z kwalifikacjami/
    otrzymane certyfikaty itp.) potem można ją wydrukowac jako CV. Można potem
    zgłosic się samemu na wiele ofert pracy, bez konieczności wypełnienia CV za
    każdym razem. Polecam bo dzięki niej sam znalazłem pracę w BDI :)

    Radek