PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny internetem-pytania › Re: cv i list motywacyjny internetem-pytania
    From: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cv i list motywacyjny internetem-pytania
    Date: Wed, 28 Apr 2004 19:07:14 +0200

    Użytkownik "Agnieszka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5b2d.000007af.408fda0d@newsgate.onet.pl...
    > Od niedawna zaczęłam szukać pracy. Prawdę mówiąc, po raz pierwszy w życiu,
    bo
    > poprzednio, w innej sytuacji gospodarczej, jakoś sama się znajdowała.

    Tylko pozazdrościć...

    > Próbuję odpowiadać na wybrane oferty, ale nachodzą mnie wątpliwości, czy
    robię
    > to prawidłowo.

    Pewnie każdego nachodzą, jeśli nikt na te oferty nie odpowiada.
    Znam ten ból.

    > Najczęściej wysyłam dokumenty przez internet, to najtańszy i najłatwiejszy
    > sposób...ale:
    > 1.co pisać w "temacie" wiadomości?

    Częto w konkretnych ogłoszeniach z podanym adresem @ jest kilka słów
    odnośnie tematu maila. Na przykład wpisuje się numer referencyjny. Jeśli
    piszesz z własnej inicjatywy, nie ponaglana ogloszeniami ;) wpisz po prostu
    "PRACA, zgłoszenie", albo "PRACA, rekrutacja", czy coś w tym stylu.

    > 2.co należałoby napisać w treści e-maila, czy wystarczy zdawkowe:
    ..."przesyłam
    > dokumenty..."?

    Ja piszę kilka słów w rodzaju: "Na podstawie przesłanych dokumantów proszę o
    rozpatrzenie mojej kandydatury na stanowisko pracownika Państwa firmy."
    albo "Jestem zainteresowana pracą u Państwa, w związku z czym przesyłam
    swoją aplikację i proszę o wzięcie jej pod uwagę w procesie rektutacyjnym".

    > 3.cv i list motywacyjny dołączam w załączniku, to chyba prawidłowo?

    Chyba nie ma innej możliwości ;)

    > 4.jeśli w ogłoszeniu jest zawarta prośba o przesłanie CV, a nie ma nic o
    liście
    > motywacyjnym, to przesyłam sam życiorys, czy powinnam jednak napisać
    również
    > list?

    Raczej nie.
    Jeśli firma chce tylko CV, to daj im tylko CV. Nie narzucaj się, może im nie
    chce się czytać listu od każdej osoby zainteresowanej pracą. W razie czego
    zaproszą Cię na rozmowę i wtedy wyjaśnisz, dlaczego akurat na tej pracy Ci
    zależy.

    Powodzenia!
    D.