PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny internetem-pytania › cv i list motywacyjny internetem-pytania
  • Data: 2004-04-28 16:21:34
    Temat: cv i list motywacyjny internetem-pytania
    Od: "Agnieszka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od niedawna zaczęłam szukać pracy. Prawdę mówiąc, po raz pierwszy w życiu, bo
    poprzednio, w innej sytuacji gospodarczej, jakoś sama się znajdowała.
    Próbuję odpowiadać na wybrane oferty, ale nachodzą mnie wątpliwości, czy robię
    to prawidłowo.
    Najczęściej wysyłam dokumenty przez internet, to najtańszy i najłatwiejszy
    sposób...ale:
    1.co pisać w "temacie" wiadomości?
    2.co należałoby napisać w treści e-maila, czy wystarczy zdawkowe: ..."przesyłam
    dokumenty..."?
    3.cv i list motywacyjny dołączam w załączniku, to chyba prawidłowo?
    4.jeśli w ogłoszeniu jest zawarta prośba o przesłanie CV, a nie ma nic o liście
    motywacyjnym, to przesyłam sam życiorys, czy powinnam jednak napisać również
    list?
    Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczna.

    Agnieszka