PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 161. Data: 2002-10-10 10:10:35
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 9 Oct 2002 14:28:04 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:
    >Nie, nie rozmawialiście jedynie - to była wzajemna adoracja.

    Zwyczajowo bredzisz.

  • 162. Data: 2002-10-10 10:15:11
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 9 Oct 2002 14:29:06 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:
    >Nie mogę odszczekać nieistniejących pomówień.

    I dalej łżesz - ale skkoroś się kłamsca urodził to kanarkiem nie
    umrzesz.

    >Ty, kiedy samochód mojego teścia usilnie nazywałeś moim, nawet prywatnie
    >przeprosic nie raczyłeś.

    Za co przepraszać? Jesteś mocno śmieszny iżałosny. Z resztą nazywnie
    tego złomu, którym się turlasz jest "overstatement of the year".
    Jeżeli masz coś jeszcze do poszczekania to na priv.

  • 163. Data: 2002-10-10 10:19:02
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 9 Oct 2002 14:32:33 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:
    >Cóz, w ostatniej rozmowie zdradziłeś, że masz cos wspólnego z
    >marketingiem.

    Tak - iz decydowanie się tego nie wstydzę.

    >Współczuję Ci, że nie dość, iz wciskasz ludziom kit, to
    >sam zacząłeś w kit własnej produkcji wierzyć.

    Nie wciskam kitu - natomiast ty poniekąd jesteś oberajatollahem w
    branży IT a nie umiesz nawet czytać instrukcji użytkownika programu
    newsowego - co zostało ci udowodnione na pl.misc.samochody.

    Poza tym lepiej napisz szanownym czytelnikom pl.praca.dyskusje jak
    twój pracodawca potraktował twoje ekscesy usenetowe podczas pracy z
    firmowych IP i jaka burę za to dostałeś. BTW nawet tam gdzie
    pracujesz naśmiewają się z twojego zabetonionego podejścia do spraw
    wszelakich, traktując ciebie niczym skrzyżowanie świstaka z wielorybem
    czyli wybryk natury :o)

  • 164. Data: 2002-10-10 11:19:41
    Od: "Janusz M. Kamiński" <j...@r...biz>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Jeszcze raz - wymaganie brzmi 'nie zakładaj, a sprawdzaj'. A branża -
    > nadzór nad procesamoi przetwarzania danych.

    Pytanie było o branżę - zacznij czytać ze zrozumieniem, co się do Ciebie
    pisze... choć wiem, że w Twoim przypadku to tylko pobożne życzenia....

    PS. http://www.impaq.com.pl - jakby ktoś z Was chciał wiedzieć, gdzie są
    na tyle wyrozumiali, że tolerują takie błazeństwa, jakie nasz Adamek
    prezentuje...

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz M. Kamiński j...@r...biz

  • 165. Data: 2002-10-10 14:07:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    suo <s...@k...pl> wrote:

    > Zwyczajowo bredzisz.

    Suo, płyta Ci się zacięła. Na p.m.s juz powtózyłeś ja tyle razy, to
    teraz tutaj ja puszczasz?
    --
    ___________ (R)

  • 166. Data: 2002-10-10 14:08:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    suo <s...@k...pl> wrote:

    > Za co przepraszać? Jesteś mocno śmieszny iżałosny. Z resztą nazywnie

    Za kłamstwa, jakie na temat mojego auta łaskaw byłeś napisać.

    > Jeżeli masz coś jeszcze do poszczekania to na priv.

    Nie szczekam, lecz mówię.

    Z mojej strony EOT, z doświadczenia wiem, że i tak każdy argument
    pominiesz wycinając go.
    --
    ___________ (R)

  • 167. Data: 2002-10-10 14:10:27
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    suo <s...@k...pl> wrote:

    > Poza tym lepiej napisz szanownym czytelnikom pl.praca.dyskusje jak
    > twój pracodawca potraktował twoje ekscesy usenetowe podczas pracy z
    > firmowych IP i jaka burę za to dostałeś.

    Prosto - fałszywe oskarżenia poszły do kibla, a bura była zerowa, czyli
    skończyło się na wyjaśnieniach.

    > BTW nawet tam gdzie
    > pracujesz naśmiewają się z twojego zabetonionego podejścia do spraw
    > wszelakich, traktując ciebie niczym skrzyżowanie świstaka z wielorybem
    > czyli wybryk natury :o)

    Jak widzę, musisz i tutaj swoje kompleksy leczyć. Może czas na lekarzy?
    EOT z mojej strony, rozmowa z Tobą jest nierozwojowa.

    --
    ___________ (R)

  • 168. Data: 2002-10-10 16:12:17
    Od: suo <s...@k...pl>

    On 10 Oct 2002 14:10:27 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Prosto - fałszywe oskarżenia poszły do kibla, a bura była zerowa, czyli
    >skończyło się na wyjaśnieniach.

    I znowu kłamiesz :o)

    >Jak widzę, musisz i tutaj swoje kompleksy leczyć. Może czas na lekarzy?
    >EOT z mojej strony, rozmowa z Tobą jest nierozwojowa.

    Nie leczę swoich kompleksów bo ich nie mam - natomiast to co twoi
    współpradcownicy twierdzą o tobie to się nawet na usenecie nie nadaje
    do cytowania :o)

  • 169. Data: 2002-10-10 20:43:02
    Temat: Re: cv i sio uobuzy :)))
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@s...tenbit.pl>

> [...]