PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 111. Data: 2002-10-04 08:18:56
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Pytałem dziewczyn z HR-ów (bystrych) i swoich przyjaciół. 99% aplikacji jest
    > wysyłanych w Wordzie (doc). Wyślesz w czym innym- zmniejszasz swoje szanse
    > (aczkolwiek nie dlatego że mają taką zasadę, ale dlatego że mają mało czasu).
    > Pozdrowienia
    > Adam
    > PS.
    > nie mogę się oprzeć... Ten Płaszczyca to chyba niedługo pójdzie z torbami. Od
    > kilku dni nic nie robi tylko wysyła posty w Onecie. Jak na "szefa firmy" to
    > mało odpowiedzialne zajęcie. Do roboty, gościu...

    Zazdrościsz, ze ja mam pracę, a Ty nie?
    Pisz dalej w wordzie, utrwal ten stan :-)

    --
    ___________ (R)

  • 112. Data: 2002-10-04 08:19:42
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl> wrote:

    > A moze nie chce miec prywatnej skrzynki zaspamowanej? Wiele osob
    > korzysta na newsach z darmowej poczty...

    Wybacz, jedynie korzystam z serwera news.onet.pl. A skrzynka pocztowa,
    to taki adres jaki masz w polu from.

    --
    ___________ (R)

  • 113. Data: 2002-10-04 08:20:43
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    b...@a...pl wrote:

    > Co do CV to rzeczywiście - Word .doc i to ogólnie stosowana praktyka.

    Która powoduje, że w odróżnieniu od innych - pracuję i całkiem nieźle
    zarabiam. Piszcie dalej w wordzie - dzięki temu na rynku pracy mam
    mniejszą konkurencję :-)

    --
    ___________ (R)

  • 114. Data: 2002-10-04 08:21:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Swoją drogą, ciekawe ile procent zostało stworzonych w legalnych Wordach?
    > I ile procent zawiera wirusy :-)?

    I dlaczego w kilku firmach, jakie znam i w kilu, w których pracowałem
    wymagano rtf-a?

    --
    ___________ (R)

  • 115. Data: 2002-10-04 08:24:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Wybacz

    Wybaczam.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 116. Data: 2002-10-04 08:24:18
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    a...@p...onet.pl wrote:
    > Przejrzałem całą dyskusje i naprawde nie mogę się powstrzymać od uogólnienia.
    > Po pierwsze:
    > "Adam Płaszczyca jest nienormalny nie rozmawiajcie z nim"
    > i pod tym podpisuje się obydwoma rekami. Koleś jest jakims gigantycznym
    > frustratem i gada bzdury.

    A wiesz, że publiczne pomówienia grozi kara pozbawienia wolności?

    > czegoś dowiedziec. CV pisz w Wordzie i zapisuj w formacie .doc. Do wszystkich
    > oprócz Adama Płaszczyca. Do niego nic nie wysyłaj. Lepiej zostać na bezrobotnym
    > niz miec szefa idiotę (do tego stopnia).

    Tak! Pracuj w McDonalds!

    > Pracuje w wielkiej (największej w Polsce i na świecie) firmie konsultingowej.

    A, to Ty wziąłeś od Bacy pieska, jako owcę?

> [...]
    > (aczkolwiek nie dlatego że mają taką zasadę, ale dlatego że mają mało czasu).

    No dla Ciebie, to one były bystre :-)

    > nie mogę się oprzeć... Ten Płaszczyca to chyba niedługo pójdzie z torbami. Od
    > kilku dni nic nie robi tylko wysyła posty w Onecie. Jak na "szefa firmy" to
    > mało odpowiedzialne zajęcie. Do roboty, gościu...

    Nie, Ty do roboty, bo zaraz Cię inni wyprzedzą. Tyraj, tyraj, a jak się
    natyrasz, to zobaczysz zelówke buta.

    --
    ___________ (R)

  • 117. Data: 2002-10-04 08:26:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Która powoduje, że w odróżnieniu od innych - pracuję i całkiem nieźle
    > zarabiam. Piszcie dalej w wordzie - dzięki temu na rynku pracy mam
    > mniejszą konkurencję :-)

    ROTFL. Twierdzisz, że ktos z FCE, MBA, dyplomami, ukończonymi
    uczelniami (jakieś tam wyróżnienia itepe), dostanie mniej (jesli w
    ogóle znajdzie pracę) wysyłając CV w *.doc, niż jakiś tam koles po
    zawodówce, z dyplomem łopatologa (nie mówię tu o Tobie oczywiście ;>)
    który wyśle CV w *.txt?;] Wybacz, dawno się tak nie uśmiałem :)))

  • 118. Data: 2002-10-04 09:40:56
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A, to Ty wziąłeś od Bacy pieska, jako owcę?

    tamta firma juz nie istnieje, wkopala sie z Enronem ;-)

    --

    Rapatang

  • 119. Data: 2002-10-04 10:24:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

> [...]

    > zawodówce, z dyplomem łopatologa (nie mówię tu o Tobie oczywiście ;>)
    > który wyśle CV w *.txt?;] Wybacz, dawno się tak nie uśmiałem :)))

    Wiesz co mówi niepracujący z FCE, MBA itp. do pracującego z FCE, MBA
    itp.?

    'Dwa hamburgery i frytki proszę'.

    --

  • 120. Data: 2002-10-04 10:25:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    rapatang <r...@p...onet.pl> wrote:

    > tamta firma juz nie istnieje, wkopala sie z Enronem ;-)

    No i sie przeniosłeś :-)

    --