PracaGrupypl.praca.dyskusjecudne: Gdansk/Mlodszy programista (J2EE) › Re: cudne: Gdansk/Mlodszy programista (J2EE)
  • Data: 2006-01-02 15:55:32
    Temat: Re: cudne: Gdansk/Mlodszy programista (J2EE)
    Od: "xcom24" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety nie autorem, a osoba majaca zwiazek z tym ogloszeniem... Daltego
    tez pokusze sie o dalszy komentarz.

    "Michał" <m...@s...net> wrote in message

    > Zaciekawiło mnie to i... wygląda na to, że bingo!
    Niestety pudlo, ale bylo baardzo blisko :)

    Czyz znajomosc metodologii nie oznacza znajomosci roznych podejsc do
    wytwarzania systemow? Przeciez w ramach znajomosci metodologii wytwarzania
    zawiera sie takze znajomosc dostepnych METODYK/metod modelowania...

    Mowilismy o tym, ze uwagi powinny byc merytoryczne, wiec jakie ma znaczenie,
    czy ktos ma znac "metodologie wytwarzania", czy "metodyke wytwarzania"? Jaka
    wiedze praktyczna zwiazana z wytwarzaniem ma student? Wlasnie niewielka -
    jego wiedza pochodzi glownie z niewielkich projektow podczas studiow oraz z
    wykladod. To wlasnie znajomosc metodologii...

    > Łukasz aka xcom24, no ja widzę, że się zdenerwowałeś. Ale to nie powód,
    > żeby być niegrzecznym tylko dlatego, że siedzisz sobie przed monitorem.
    > A irytując się i mało merytorycznie odbijając piłeczkę nie zwróciłeś
    > uwagi na to, że być może sformułowane przez Ciebie wymagania są
    > rzeczywiście tak zamglone, że wielu potencjalnych zainteresowanych
    > czytając taki chaos odpadnie w przedbiegach. Może nie warto kopiować bez
    > zmian fragmentów starych ogłoszeń, ale powstrzymać złośliwości i
    > spokojnie posłuchać uwag?

    Nie wydaje mi sie, zeby moje uwagi byly pozbawione sensu merytorycznego
    (oczywiscie to najprostszy zarzut - jak nie jestesmy w stanie nic
    powiedziec, to lepiej stwierdzic, ze ktos odbija pileczke malo
    merytorycznie).
    Wlasnie poprzedni komentarz byl raczej malo merytoryczny/nieprezycyjny, co
    jak uwazam wykazalem. Komentujac cos miejmy o tym pojecie (mowie o
    konkretnej sytuacji - ogloszeniu), a nie medrkujmy niepotrzebnie...

    Osobiste wycieczki oczywiscie nie sa na miejscu - urazonych przepraszam.
    Jednoczesnie zakonczmy te bezsensowna dyskusje - dobra to umiejetnosc
    powiedzenia dosc w chwili, gdy znacznie odbiegamy od meritum...

    pozdrawiam i oczywiscie tego samego w Nowym Roku!
    xcom24