PracaGrupypl.praca.dyskusjecudne: Gdansk/Mlodszy programista (J2EE) › Re: cudne: Gdansk/Mlodszy programista (J2EE)
  • Data: 2006-01-02 15:19:00
    Temat: Re: cudne: Gdansk/Mlodszy programista (J2EE)
    Od: Michał <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:
    > To Ty jesteś autorem tego ogłoszenia?

    Zaciekawiło mnie to i... wygląda na to, że bingo!

    Łukasz aka xcom24, no ja widzę, że się zdenerwowałeś. Ale to nie powód,
    żeby być niegrzecznym tylko dlatego, że siedzisz sobie przed monitorem.
    A irytując się i mało merytorycznie odbijając piłeczkę nie zwróciłeś
    uwagi na to, że być może sformułowane przez Ciebie wymagania są
    rzeczywiście tak zamglone, że wielu potencjalnych zainteresowanych
    czytając taki chaos odpadnie w przedbiegach. Może nie warto kopiować bez
    zmian fragmentów starych ogłoszeń, ale powstrzymać złośliwości i
    spokojnie posłuchać uwag?

    btw, a ten EAServer to rzeczywiście prawda, OMG! ;P

    pozdrawiam,
    --
    mgl