PracaGrupypl.praca.dyskusje › copywriter - rozmowa kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2002-06-24 16:31:11
    Temat: copywriter - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: t...@p...wp.pl (daniel przez male d)

    hej
    Zamierzam w najblizszym czasie szturmowac kilka agencji reklamowych
    liczac ze w ktorejs znajde zatrudnienie, ale najpierw potrzebuje nieco
    informacji od osob z doswiadczeniem, ja niestety tych doswiadczen
    jeszcze nie mam. Oto moja skromna lista pytan :

    1) Czy CV i list motywacyjny w przypadku ubiegania sie o posade
    copywritera musza zawierac jakies elementy specyficzne, innymi slowy
    na co polozyc nacisk piszac CV i list ?

    2) Czego spodziewac sie na rozmowie kwalifikacyjnej?

    3) Nigdy nie pracowalem w agencji reklamowej wiec nie mam
    doswiadczenia, ale na co pracodawcy zwracaja szczegolna uwage gdy
    chodzi o zatrudnienie teksciarza?

    4) Mam spodziewac sie jakis testow czy raczej klasycznej rozmowy?

    5) Czy moze sie zdarzyc ze kaza mi na poczekaniu wymyslic haselko
    ktore reklamowaloby cos tam, podobno zdarzaja sie takie sytuacje, imho
    to kompletnie nieprofesjonalne bo nie mozna tak ot w 5 min. wymyslic
    haselka bez wiedzy do kogo reklama ma byc adresowana, bez decyzji co
    do formy reklamy itp. Jak w takiej sytuacji jednak zareagowac? Jesli
    powiem ze to niemozliwe to mi podziekuja bo powiedza ze nie jestem
    "kreatywny". Wiec co robic?

    6) Jak wazna jest znajomosc jezyka? Ja z angielskim radze sobie
    srednio, tak na poziomie fce ale raczej nie lepiej.

    7) Moze ktos ma jakies ogolne zalecenia dla przyszlego copywritera?

    Pozdrawiam
    daniel

  • 2. Data: 2002-06-24 22:10:54
    Temat: Re: copywriter - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > 6) Jak wazna jest znajomosc jezyka? Ja z angielskim radze sobie
    > srednio, tak na poziomie fce ale raczej nie lepiej.

    FCE to poziom dosc wysoki - spokojnie dogadujesz sie w kazdej kwestii,
    plynnie mowisz
    Jezeli chodzi o agencje to mysle, ze bardziej jest to 'dla zasady' niz
    pozniej faktycznie potrzebne

    pozdrawiam,
    jelen