PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Mon, 15 Nov 2004 00:35:22 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@cbh242.neoplus.adsl.tpnet.pl
    <cmo5st$j09$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmoetf$s5b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cmohdq$4aq$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmouro$4lj$1@amigo.idg.com.pl>
    <cmq38i$clk$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmq9b4$p5m$1@amigo.idg.com.pl>
    <cmqd46$q0k$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmqe52$s3i$1@news.onet.pl>
    <cmqg6j$l2q$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmqper$jta$1@news.onet.pl>
    <cmqql3$3v1$1@atlantis.news.tpi.pl> <cmqt4r$2qu$1@news.onet.pl>
    <cmr076$5b2$1@nemesis.news.tpi.pl> <cmrct0$nue$1@news.onet.pl>
    <cmu7m8$9s8$1@nemesis.news.tpi.pl> <cn0ici$nd8$1@news.onet.pl>
    <cn5ja0$l0n$1@nemesis.news.tpi.pl> <cn8f5a$68e$1@news.onet.pl>
    <cn8fo7$5f2$1@inews.gazeta.pl> <cn8j0t$mer$1@news.onet.pl>
    <cn8kj6$dn7$1@nemesis.news.tpi.pl> <cn8log$nr5$1@news.onet.pl>
    <cn8o6r$o0l$1@news.dialog.net.pl>

    news:cn8o6r$o0l$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:cn8log$nr5$1@news.onet.pl Józek
    ><s...@p...onet.pl>

    > IMO masz wiele racji, ale popadasz w dogmatyzm, używasz ogólnikowej
    > argumentacji i niepotrzebnie wdajesz się w ideologiczne dysputy z
    > "wyznawcami" tzw. wolnego rynku. Po co? Przecież mniej oszołomieni
    > szybko
    > zmodyfikują swoje stanowiska po roku czy dwóch osobistego bezrobocia lub
    > obserwując beznadziejną sutuację zatrudnieniową kogoś bliskiego, a o
    > resztę
    > nie warto się martwić.
> [...]
    Masz racje, tylko że szukam poparcia, niestety nikogo to nie interesuje!
    Wszyscy udają że chcieli by, że zrobiliby , że wolny rynek, że socjalizm i
    coraz to gorzej.
    Demokracja, a gdzie kto ją widział a kto jej słucha jest jak jest, ale to
    nasza wina to my nie potrafimy z tej demokracji korzystać.

    Józek