PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-14 23:52:12
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kreglicki" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cn8ot2$cvh$1@inews.gazeta.pl...

    > UE jest bardzo zrożnicowana pod wzgledem poziomu bezrobocia i polityki
    > państwa w tym względzie. Inaczej to wygląda w Wielkiej Brytanii czy
    > Irlandii a całkiem inaczej w Niemczech czy Francji.

    > No ale kto i jaką prace ma im dać skoro jej nie ma? Rząd wyczaruje? Rząd
    > nie jest od dawania pracy tylko od tworzenia warunków żeby praca była.

    Żartujesz, pracy nie ma, rozejrzyj się dookoła, pracy jest w multum żeby
    tylko siły wystarczyło i chęci.
    Państwo, rządy się zmieniają, i jakie warunki wytworzono w ciągu tych 15
    lat?

    > Operowanie liczbami bezwzględnymi jest tutaj bez sensu. Idąc twoim
    > tokiem rozumowania w USA jest wyższe bezrobocie niż w Polsce bo
    > bezrobotnych jest tam 8 milionów ludzi (5,5% a nie 7%) a w Polsce 3
    > miliony. Dane oficjalne sa tutaj: http://stats.bls.gov/
    >
    > P. Kręglicki

    To powiedz jak te 8 milionów żyje w najbogatszym kraju świata, ja im nie
    zazdroszczę, ja już wole siedzieć na bezrobociu w Polsce.

    Józek