PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-15 08:32:44
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-14, Immona <n...@z...com.pl> wrote:
    > Nie odpowiedziales mi na moje pytanie. Jaka by byla ta praca, ktora bys
    > zagwarantowal? Na czym by polegala? Konkretnie.
    Immona, nie szkoda Ci czasu na dyskusje z Józkiem? Chyba, że trenujesz
    erystykę ;) Rewolucję socjalistyczną już mieliśmy. Jak to się kończy wszyscy
    widzą. Kraje tzw. socjalistyczne w Europie można spokojnie zaliczyć
    do rozwijających się. Kraje, gdzie panował kapitalizm okraszony socjalizmem
    zaczynają pomału robić bokami i kto może próbuje wycofać się z tego.
    Nie tędy droga...

    <offtopic>
    Choć z drugiej takie roboty porządkowe... Po tym, jak wczoraj zobaczyłem
    przystanek autobusowy koło Dworca Zachodniego w Wawie. Obok przystanku
    jest coś, co w założeniu miało być trawnikiem. A jest lekko przydeptany
    czarnoziem cały zawalony kiepami. Czasem żal, że zniesiono kary cielesne...
    </offtopic>

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --