PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-14 23:15:57
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    news:cn8m89$isv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sklonnosc do kupna :) dobro bardzo cenne i miedzy innymi generujace
    > miejsca pracy

    Miejsca pracy? dla kogo dla ilu?
    Ja nie podważam definicji:reklama dziwignią handlu.
    Tylko że to już parodia.

    > Nie odpowiedziales mi na moje pytanie. Jaka by byla ta praca, ktora bys
    > zagwarantowal? Na czym by polegala? Konkretnie.
    >
    > I.

    Ależ odpowiedziałem w pierwszych postach. Powtórzę w skrócie
    Proste prace porządkowe za minimalną płace bez względu na wiek i
    wykształcenie, praca która nie pozwoliła by się człowiekowi poniżać do
    żebractwa i gorzej.

    Józek