PracaGrupypl.praca.dyskusje › co sie dzieje z grupa pl.praca.oferowana ?

  • 1. Data: 2004-07-29 09:09:28
    Temat: co sie dzieje z grupa pl.praca.oferowana ?
    Od: "IT MAGIC" <i...@g...pl>

    Witam grupowiczów

    Wysłałem w poniedziałek ogłoszenie na pl.praca.oferowana i do tej pory sie
    nie ukazalo. Wszystko tam działa z potwornym opóźnieniem.... Admin grupy w
    ten sposób uniemożliwia ludziom znalezienie pracy ! Ja szukałem informatyka
    na szybko - na pewno by ktoś dostał pracę, ale ogłoszenie nie poszło i
    musiałem szukać innymi drogami.
    Czy ma ktoś pojęcie jak przyspieszyć ukazanie się ogłoszenia na
    pl.praca.oferowana ?

    Pozdrowienia
    Grzesiek

  • 2. Data: 2004-07-29 09:11:09
    Temat: Re: co sie dzieje z grupa pl.praca.oferowana ?
    Od: "IT MAGIC" <i...@g...pl>

    Poprzednio jak wysyłałem ogłoszenie, ukazało się dopiero po 4 dniach :( wiec
    nie jest to pojedynczy przypadek.

    Jeszcze raz pozdrawiam
    Grzesiek

  • 3. Data: 2004-07-29 09:23:20
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "IT MAGIC" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musiałem szukać innymi drogami.
    > Czy ma ktoś pojęcie jak przyspieszyć ukazanie się ogłoszenia na

    jeśli potrzebujesz dać ogłoszenie na szybko i później nie bedziesz
    umieszczał tego ogłoszenia na ppo, to wrzuć je tutaj - na ppd.

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-07-29 09:23:44
    Od: "IT MAGIC" <i...@g...pl>

    > jeśli potrzebujesz dać ogłoszenie na szybko i później nie bedziesz
    > umieszczał tego ogłoszenia na ppo, to wrzuć je tutaj - na ppd.

    dzieki - zaraz pójdzie, bo potrzebny mi kolejny człowiek do identycznego
    projektu :)

    Pozdr
    G.

  • 5. Data: 2004-07-29 09:38:10
    Od: "Olga" <n...@u...pl>

> [...]
    >
    > Wysłałem w poniedziałek ogłoszenie na pl.praca.oferowana i do tej pory sie
    > nie ukazalo. Wszystko tam działa z potwornym opóźnieniem....

    ja też wysłałam 3 ogłoszenia o pracy w poniedziałek i do tej pory nie poszły
    na pl.praca.oferowana...

> [...]
    informatyka
    > na szybko - na pewno by ktoś dostał pracę, ale ogłoszenie nie poszło i

    ja zrobiłam to samo- zamieściłam w bezpłatynych serwisach i zwróciłam się do
    biur karier działających przy uczelniach - niestety tylko częściowo odniosło
    to skutek - na 2 stanowiska, dość specyficzne przyszło mało odpowiedzi.

    > Czy ma ktoś pojęcie jak przyspieszyć ukazanie się ogłoszenia na
    > pl.praca.oferowana ?

    ja już zaczęłam w to wątpić. Puściłabym może tu te 2 ogłoszenia, jeśli mi
    pozwolicie....

    pozdrawiam,

    Olga.

  • 6. Data: 2004-07-29 09:38:10
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 11:23:20 +0200, KrzysztofM
    fffpm.pfmpmf> napisał:

> [...]
    >>
    > jeśli potrzebujesz dać ogłoszenie na szybko i później nie bedziesz
    > umieszczał tego ogłoszenia na ppo, to wrzuć je tutaj - na ppd.

    Przydaloby sie pomyslec na FAQ ppd - tylko jak to potem opublikowac na
    oficjalnych stronach usenetu?

    pzdr
    Krzysztof

  • 7. Data: 2004-07-29 10:06:16
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 11:38:10 +0200, Olga <n...@u...pl> napisał:

    > ja już zaczęłam w to wątpić. Puściłabym może tu te 2 ogłoszenia, jeśli mi
    > pozwolicie....
    > pozdrawiam,
    > Olga.

    Z opisow obu grup wynika, ze jesli puscisz tutaj, to to samo ogloszenie
    nei bedzie moglo juz sie ukazac na ppo.
    Jesli masz jeszcze czas orac jestes pewna kodowania i innych spraw
    opisanych w faq ppo, to radzilbym zaczekac, bo w koncu sie powinno ukazac
    - tu jest mniejszy krag odbiorcow ogloszen.

    pzdr
    Krzysztof

  • 8. Data: 2004-07-29 10:09:24
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 12:06:16 +0200, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > jestes pewna kodowania

    Np wydaje mi sie, ze bedziesz tam odrzucona za kodowanie nie masz
    deklaracji iso-8859-2

    pzdr
    Krzysztof

  • 9. Data: 2004-07-29 13:03:53
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    IT MAGIC napisał(a):

> [...]
    > by ktoś dostał pracę, ale ogłoszenie nie poszło i musiałem szukać
    > innymi drogami. Czy ma ktoś pojęcie jak przyspieszyć ukazanie się

    nic sie nie dzieje, to normalny stan...
    musisz zatrudnic osobe, ktora bedzie odpowiedzialna za poprawne
    kodowanie wysylanych ofert. ;)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 10. Data: 2004-07-29 13:50:05
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > nic sie nie dzieje, to normalny stan...
    > musisz zatrudnic osobe, ktora bedzie odpowiedzialna za poprawne
    > kodowanie wysylanych ofert. ;)

    taaaaaaaaaaaaaaa

    juz widac nozki i rece dziecka wylewanego wraz z kapiela :))) Czekam az
    wyleci tulow oraz uszka

    Tomek