PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sadzicie o pracy w firmie RINF?? › Re: co sadzicie o pracy w firmie RINF??
    From: Marek Rydzy <m...@p...onet.pl>
    Subject: Re: co sadzicie o pracy w firmie RINF??
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sat, 17 Sep 2005 06:57:26 +0200

    zasiu napisał:

    > szkolenie
    >
    > Nie obiecuj sobie zbyt wiele. Znam pare osob ktore byly na rozmowie i
    > szkoleniu, niby je przeszly... i potem CISZA choc w Rinfie zapewniano te
    > osoby o szybkim kontakcie. Na samym szkoleniu podobno warto byc,
    > przynajmniej potem wiadomo jak gadac z ludzmi z Siemensa.

    Dokładnie. Usłyszałem dzisiaj wiele cennych porad i mogłem przyjrzeć się
    innym kandydatom.

    > A podali Ci termin rozmowy w Siemensie? Jestes pewien ze w Siemensie a nie
    > Rinfie? Jesli rozmowa ma byc rzeczywiscie w Siemensie to moze cos z tego
    > bedzie.
    Terminu istotnie nie podano, ale rozmowa faktycznie odbywać się będzie
    bezpośrednio u Siemensa.

> [...]
    > do jakiegos projektu. Wstepna rozmowa sprawdzajaca angielski, zaproszenie
    > na rozmowe do Wroclawia. Na rozmowie pare pytan o projekty i
    > zainteresowania, po angielsku i polsku, potem test psychologiczny i ew.
    > test z programowania czy co tam jest potrzebne (ja akurat wypelnialem z
    > Linuxa). Potem dowiadywalem sie o wyniki rozmowy, bylo pozytywnie, ale
    > okazalo sie ze jednak wcale nie maja zadnego konkretnego projektu do
    > ktorego szukaja ludzi, mialem czekac na info od nich i szkolenie. Ze
    > szkoleniem sie obudzili po 2 m-cach kiedy juz znalazlem inna interesujaca

    Miałem podobnie, z tym że z wynikami zadzwonili sami po paru dniach i
    powiedzieli, że jest zapotrzebowanie na takich jak ja (admin Unix/Linux)
    stanowisko. Telefon z pozytywną oceną z rozmowy i szkolenie dzielił tylko
    tydzień czasu

    > Zapewne nic:/ Z tego co wiem na rozmowe zapraszaja wszystkich ktorzy
    > wysylaja CV, a na to okoloweekendowe szkolenie prawie wszystkich (jesli
    > jestes po IT to musisz zdac test, jesli telecom wystarcza studia). Tak
    > naprawde o tym czy sie dostaniesz do Siemensa decyduje project manager z
    > Siemensa ktory dostaje od Rinfa Twoje CV. Albo sie nim zainteresuje, albo
    > nie. Lepiej chyba wyslac aplikacje ze strony Siemensa, przynajmniej nie
    > tracisz czasu (wazne szczegolnie jak pracujesz i rozmowa/szkolenie w
    > Rinfie to stracony dzien urlopu).
    Szkolenie w sobotę i niedzielę.

    >(...)
    > Co do zarobkow w Siemensie: ze dwa lata temu programista-absolwent mial na
    > wejsciu 2,5k netto, teraz stawki podobno sie obnizyly. Mimo wszystko jak
    > na kogos bez doswiadczenia to bardzo przyzwoicie.
    Dowiedziałem się dzisiaj, że Siemens traktuje studia jako doświadczenie
    zawodowe :)

    Pozdrawiam
    Marek Rydzy