PracaGrupypl.praca.dyskusjeco po zwolnieniu ??? › Re: co po zwolnieniu ???
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co po zwolnieniu ???
    Date: Tue, 08 Apr 2003 20:48:55 +0200

    gala napisał:

    > jeżeli nie zarejestruje się jako bezrobotny, to jakie opłaty muszę
    > uiszczać co miesiąc, nie pracując i nie będąc zarejestrowanym jako
    > bezrobotny.

    Nie wiem jak jest obecnie z mozliwoscia znalezienia pracy przez UP, ale
    chyba slabiutko, a i kilka razy mozesz odmowic podjecia pracy, wiec
    zastanow sie nad rejestracja - moze jakies szkolonko dopadniesz, a i
    ubezpieczenie zdrowotne masz za friko.

    Bez UP ubezpieczenie zdrowotne dobrowolne, to ok. 200 zl miesiecznie i
    ganianie do ZUSu (odradzam przesylanie elektroniczne i przelewy
    elektroniczne, bo dokument papierowy czasem sie przydaje) - tylko jak
    chcesz miec dobrowolne, to lepiej zalatw to od razu, bo pozniej placi
    sie "frycowe" (nim dluzej pozostajesz nieubezpieczony).

    Flyer