PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest ze mną nie tak!? [long]

  • 91. Data: 2003-06-17 13:16:38
    Temat: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    > Widzisz, tu nie chodzi tylko o te szklanke wody.
    > Moze zaczne od tego, ze najpierw musiala b. dlugo czekac na rozmowe,
    > poniewaz osoba majaca rozmowe przeprowadzic spoznila sie (oczywiscie nr
    > telefonu miala). Potem ta szklanka wody. Poza tym ogolnie niezbyt mile
    > wrazenie. Fakt, ze warunki finansowe byly "srednio ciekawe", ale nie byly
    > one decydujace.

    Przypominam, że u mnie koleś wcale się nie zjawił i też nie raczył
    zadzwonić.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia

  • 92. Data: 2003-06-17 13:27:47
    Temat: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    Witiia, tak czy inaczej dzieki za ta zabawna dyskusje, chyba nikt w jej
    historii nie zostal tak jak ty zdeptany z blotem przez ogol czytelnikow.
    Posiadasz w kazdym razie pewna ceche, ktora moze byc ci pomocna w pracy -
    nie masz cienia watpliwosci co do swych racji, jestes absolutnie
    bezkrytyczny wobec siebie i pogladow jakie reprezentujesz, w dodatku slepo
    wierzysz w to co gdzies wyczytales albo cie nauczono. jesli nie jestes
    trollem, nadawalbys sie idealnie do sprzedazy ubezpieczen III filaru, albo
    zepterow, tam takich potrzeba (bez urazy dla innych akwizytorow, pewnie
    niektorzy maja dystans do tego co robia), pewnie szybko bys awansowal, szedl
    po trupach, po prostu bys zwyciezyl w gonitwie szczurow, bo jestes tak
    zapatrzony w siebie, ze moze ci nawet ktos uwierzy. A moze jednak nie, bo ty
    po prostu chyba jestes glupi. im wiecej twoich wypowiedzi tu przybywa, tym
    bardziej sie pograzasz. to smutne. dlatego wspolczuje ci. i nastepnym razem
    gdy bedziesz mial jakis problem to pisz predko, sprobuje ci pomoc.
    papa
    Laczek

  • 93. Data: 2003-06-17 13:34:55
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    nie wiedziałeś jakich argumentów użyć w dyskusji,więc pojechałeś po mojej
    osobie. No cóż, nie zniżę się i nie będę Cię wyzywał od przeróżńych *&^@#.
    Nie wiem czy czytałeś całą dyskusję, ale jednak są osoby, które ze mną się
    zgadzają. A różnimy się wszyscy od Ciebie tym, że potrafimy kulturalnie
    bronić swoich argumentów. Żegnam Pana.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :) - ale w tym wypadku chyba raczej nie
    // Witiia

  • 94. Data: 2003-06-17 13:59:57
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

> [...]
    > dla nich (a było ich ok.3000). Zostałem ładnie telefonicznie zaproszony na
    > rozmowę. Na początku zaproponowano mi coś do picia, krotka rozmowa na temat
    > podróży, itp. A najlepsze to to, że zwracają koszty podróży do W-wy! I
    > powiem Ci - o taką firmę to warto się bić. Szkoda tylko, że niektórzy (także
    > i obecni na tej grupie) nie rozumieją czegoś: budowanie marki firmy to coś
    > więcej niż tylko produkty. To dbanie o pracowników już od pierwszego
    > spotkania na rozmowie.
    > I proszę nie mówcie, że brak mi pokory, bo naprawdę nie wiecie co słowo

    calkowicie sie zgadzam. ja tezy bylem ostatnio na paru rozmowach w wawie w
    naprawde duzych firmach i wszystkie bardzo dbaly o kandydatów, czesc zwraca
    koszty przejazdu, mimo ze jestem studentem, a nie kierownikiem z kilkuletnim
    stazem, to nie traktuja mnie jak scierwa, lecz z szacunkiem i odrazu widze ze
    warto dla nich pracowac.

  • 95. Data: 2003-06-17 14:06:15
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    > Zresztą tą odpowiedź ściągnąłem z tej grupy, gdy kiedyś FX opowiadał, jak to
    > student zarządał 2000zł. Inni, wg mnie lepiej doświadczone osoby, właśnie
    > taką odpowiedź uznały za najlepszą. Dlatego z niej skorzystałem
    > A cwaniakiem nie jestem.

    ta twoja odpowiedz to zaden przejaw cwaniactwa....ja na rozmowie powiedzialem ze
    chce 4 klocki na wejscie, a tez jestem studentem

  • 96. Data: 2003-06-17 14:09:10
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Laczek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardziej sie pograzasz. to smutne. dlatego wspolczuje ci. i nastepnym razem
    > gdy bedziesz mial jakis problem to pisz predko, sprobuje ci pomoc.

    przesadzasz

  • 97. Data: 2003-06-17 14:15:59
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Witiia" <K...@o...pl> wrote in message

    > właśnie ja też to teraz zrozumiałem. Ta rekrutacja to była podpucha.
    > Dodatkowo na zadane pytanie o powód nie przyjęcia mnie firma na razie
    > milczy.

    Paranoja to nie jest wtedy, gdy sądzisz, że wszyscy są przeciwko Tobie. To
    jest zdrowy rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy sądzisz, że są w zmowie.

    Courtesy of Jakub Lisowski.

    Tomek Z.

  • 98. Data: 2003-06-17 14:21:47
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    > Napisałem, że na początek za najmniejszą kasę. W miarę zdobywania
    > doświadczenia o kwalifikacji chciałbym być odpowiednio lepiej
    wynagradzany.
    > Zresztą tą odpowiedź ściągnąłem z tej grupy, gdy kiedyś FX opowiadał, jak
    > student zarządał 2000zł.

    Z ciekawości - czy 2000 dla studenta to jakaś astronomiczna kwota? Pytam,
    powodowany szczerą ciekawości, nie ma tu żadnych złośliwości.

    Tomek Z.

  • 99. Data: 2003-06-17 14:39:38
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej W" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ta twoja odpowiedz to zaden przejaw cwaniactwa....ja na rozmowie powiedzialem
    ze
    > chce 4 klocki na wejscie, a tez jestem studentem

    czyli 4000...;-)

  • 100. Data: 2003-06-17 14:58:13
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
    > "Witiia" <K...@o...pl> wrote in message

    > wynagradzany.
    >
    > Z ciekawości - czy 2000 dla studenta to jakaś astronomiczna kwota? Pytam,
    > powodowany szczerą ciekawości, nie ma tu żadnych złośliwości.

    poczytaj sobie:
    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&threadm=bbj0s8%243rv
    %241%40news.onet.pl&rnum=22&prev=/groups%3Fq%3Dgroup
    :pl.praca.dyskusje%2Baut
    hor:fx%26start%3D20%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%2
    6oe%3DUTF-8%26selm%3Dbbj
    0s8%25243rv%25241%2540news.onet.pl%26rnum%3D22