PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciaza a praca

  • 1. Data: 2002-12-11 10:14:33
    Temat: ciaza a praca
    Od: m...@p...onet.pl

    Mam pytanie odnosnie okresu ochronnego u kobiet w ciazy, po jakim czasie
    kobieta nie moze byc zwolniona juz z pracy?
    I czy jest rozgraniczenie na umowe na czas okreslony i umowe o prace na sta

  • 2. Data: 2002-12-11 10:36:52
    Temat: Re: ciaza a praca
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Mam pytanie odnosnie okresu ochronnego u kobiet w ciazy, po jakim czasie
    > kobieta nie moze byc zwolniona juz z pracy?
    > I czy jest rozgraniczenie na umowe na czas okreslony i umowe o prace na sta

    Przy umowie na czas okreslony lub próbny
    rzekraczający 1 miesiąc, która uległaby
    rozwiązaniu po upływie 3 miesiąca ciązy - zostaje
    przedłuzona do dnia porodu.

    pozdrawiam,
    A.
    ps. Ciężarna na umowie "na stałe" nie może zostać
    zwolniona.