PracaGrupypl.praca.dyskusje › Technik informatyk - firma Ahold (supermarket)

  • 1. Data: 2002-12-11 09:16:20
    Temat: Technik informatyk - firma Ahold (supermarket)
    Od: "Beata" <e...@z...home.pl>

    Witam,
    Proszę o odpowiedź (zaznaczam, że jestem zupełnie zielony w temacie
    supermarketów)

    1. Jaki może mieć zakres obowiązków (orientacyjnie) technik informatyk -
    firma Ahold (supermarket).
    2. Orientacyjny czas pracy (41 na tydzień czy coś ponad to).
    3. Orientacyjne zarobki (jak z nadgodzinami).
    4. Czy jest sens się za to brać (czy po trzech miesiącach np. nie będzie
    wymiany personelu)
    Miejscowość około 50000 mieszkańców.

    Pozdrawiam
    Orzech

  • 2. Data: 2002-12-11 09:32:37
    Temat: Re: Technik informatyk - firma Ahold (supermarket)
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Beata" <e...@z...home.pl> wrote in message news:at6vmk$gk3$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > supermarketów)
    >
    > 1. Jaki może mieć zakres obowiązków (orientacyjnie) technik informatyk -

    Przynies, podaj, pozamiataj, a czasem dla odmiany zepsuje sie komputer i
    bedziesz mial okazje sie wykazac, plus czarna robota wynikajaca z hierarhii
    firmy - jak zamowienia beda podlegac pod IT (vide Auchan) to tez nieraz je
    powstukujesz, plus inwentaryzacje itp.

    > 2. Orientacyjny czas pracy (41 na tydzień czy coś ponad to).

    Watpie, ale to zalezy od hipermarketu.

    > 3. Orientacyjne zarobki (jak z nadgodzinami).

    Marnie. Nie licz na wiele. Nadgodziny z reguly do odbioru.

    > 4. Czy jest sens się za to brać (czy po trzech miesiącach np. nie będzie
    > wymiany personelu)

    Jak sie wykazesz, to warto. I tak nie zaplaca mniej twemu nastepcy, bo Tobie
    zaplaca minimum, wiec imo nie bedzie powodu by cie zwalniac.

    > Miejscowość około 50000 mieszkańców.

    Niewielkie znaczenie, hipermarkety raczej nie placa wiele wiecej w innych
    miastach, wiem bo mam znajomka w Warszawie w jakim Geancie czy cos i marnie
    zarabia, o ile mi wiadomo Auchan Warszawa tez nie placi wiele wiecej niz
    Bialystok (choc jednak wiecej, to fakt). Nie sa to jednak kwoty ktore moga
    pokryc wyzsze koszty utrzymania.

    Moja dobra rada, jakbys sie pytal - jesli nie masz doswiadczenia, albo masz
    niewielkie, no i przede wszystkim jesli nie masz roboty, to nie masz tez
    pozycji do wybrzydzania - bierz jak daja.
    pozdrawiam
    /p

  • 3. Data: 2002-12-11 10:09:58
    Od: "Beata" <e...@z...home.pl>

    > Watpie, ale to zalezy od hipermarketu.

    Czyli <41 czy >41 (nie zatrudniają na pełny etet czy co?)

    > Marnie. Nie licz na wiele. Nadgodziny z reguly do odbioru.

    Nie liczę, ale chyba min. 1000 na rękę jest (a może płacą najniższą krajową
    ?)

    Róznież pozdrawiam
    Orzech

  • 4. Data: 2002-12-11 11:08:30
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Beata" <e...@z...home.pl> wrote in message news:at72r9$are$1@news.tpi.pl...

    > Czyli <41 czy >41 (nie zatrudniają na pełny etet czy co?)

    Chodzilo mi o to cos ponad to. Trzymaja sie obowiazujacej prawnie ilosci
    godzin.

    > Nie liczę, ale chyba min. 1000 na rękę jest (a może płacą najniższą
    krajową
    > ?)

    Raczej najnizsza, ale moge cie wprowadzac w blad - 1000 to ja mialem w
    hipermarkecie brutto w Bialymstoku, a tam jest ok. 300 tys mieszkancow. Ale
    to zalezy jak duze bezrobocie jest u Ciebie, jaki rynek pracy itp.
    pozdr
    /p